10 października 2012

Mgiełka wzmacniająca RADICAL

Cześć dziewczyny!

Dzisiaj kilka słów o mgiełce wzmacniającej Radical. Jest to produkt dość znany także nie będę się zbytnio rozpisywać. Produkt ten stosuję od czasu do czasu aby wzmocnić włosy ponieważ mają tendencję do wypadania. 



Poniżej kilka słów od producenta (Farmona) kosmetyków tzw. sucha teoria ;)


Składniki bioaktywne zawarte w mgiełce wzmacniają włosy, hamują ich wypadanie oraz chronią przed łamliwością i rozdwajaniem. Mgiełka chroni włosy przed niekorzystnym wpływem środowiska i nadmiernym wysuszeniem spowodowanym również używaniem suszarki. Po zastosowaniu mgiełki włosy staja się wyraźnie grubsze, miękkie i jedwabiście gładkie.

Zawiera ekstrakt ze skrzypu polnego, proteiny pszeniczne, wyciąg z zielonej herbaty oraz prowitaminę B5.



Mgiełkę możemy kupić w Rossmannie. Cena za jedno opakowanie bez promocji to około 9 zł. Pojemność 200ml.


Skład:

 Aqua, Alcohol Denat., Cetrimonium Chloride, Equisetum Arvense Extract, Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Laureth-10, Polyquaternium 20, PEG - 25 Paba, Panthenol, Cameliaa Sinensis, Parfum, Hexyl Cinnamal, Buthylphenyl Methylpropional, Citronello, Linalool.


Preparat ma postać mgiełki z atomizerem, który jest dobry jakościowo, ładnie rozpyla produkt, powstaje faktycznie mgielka. Opakowanie jest plastikowe, i to chyba dobry wybór, ponieważ kiedyś miałam wodę brzozową w szklanym opakowaniu i raz mi spadło i oprócz stłuczonej butelki miałam rozbite kafelki .

Czas na opis działania. Po pierwszę mgiełkę stosuję jedno opakowanie i przerwa i skupiam się przy aplikacji na skórze głowy a nie na samych włosach, ponieważ mgiełka na drugim miejscu zawiera alkohol. Broń boże nie aplikujcie na końcówki bo ładne sianko Wam się zrobi ;)

Działanie odświeżające - zdecydowanie tak, włosy się wolniej przetłuszczają, i łatwiej rozczesują. Jeśli chodzi o kwestię wypadania włosów tutaj produkt radzi sobie średnio niby widzę małą poprawę ale tak czy siak włosy nadal wypadają a efekt został lekko zminimalizowany. Pewnie to ze względu na obecność skrzypu polnego który mógł by być wyżej w składzie. Czyli jakiś efekt jest ale nie piorunujący.



Ale lubię ją używać chyba ze względu na zapach. Pachnie bardzo ziołowo, mi ten zapach przypadł do gustu i miło go się z tego względu aplikuje. Ostatnia kwestia to wydajność. Mogę śmiało stwierdzić że produkt ten jest wydajny.

A może polecacie coś lepszego ?

Pozdrawiam




23 komentarze:

  1. Też niedawno ją kupiłam i dopiero zaczynam stosowanie. Ciekawa jestem jak będzie z efektami u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam ją kiedyś z całym zestawem Radical ale jeszcze nie użyłam, stoi już sobie pół roku na półce ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ją, ale u mnie nie było żadnych efektów!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jedyne co dobrego zrobiła ta mgiełka, to włosy były dłużej świeże. No i faktycznie ładnie pachnie mi też się podoba ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam ją kiedyś ale nie zauważyłam żeby cokolwiek robiła z włosami

    OdpowiedzUsuń
  6. sama nie wiem czy coś daje, tyle się naczytałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze, to od zawsze uzywam mgiełki z Avonu i jeszcze żadnej innej firmy nie miałam :o :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szampon radicala bardzo lubię, a mgiełka jakoś mnie nie kusi

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź niedawno ją kupiłam i czekam na efekty

      Usuń
  10. Miałam kiedyś, zużyłam caaałe opakowanie (długo mi to zajęło). Wyrosło mi dużo baby hair, wypadanie było zniwelowane, ale miałam po niej mega suche włosy, końcówki wyglądały jak siano. Plus całkowity brak blasku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam i lubię, ale nie zmiejszyła wypadania i nie mam nowych baby hair :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi kilkanaście BABY HAIR się pojawiły ale nadal wypadają włosy;(

      Usuń
  12. z alkoholem, na pewno nie dla mnie. Ogólnie nie przepadam za radicalem, nie wiem czemu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj wypadają po tym, dalej wypadają... miałam ten kosmetyk u siebie w domu:) o wiele lepsza jest odżywka z Joanny... wrzucam linka ze strony Wizaż.pl gdzie opisany jest ten kosmetyk http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=19975

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się zastanowić bo ja nie używam odżywek na skalp wszystkie na mnie źle działają...

      Usuń
  14. Mi produkty tej firmy strasznie wysuszają włosy ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam skutecznie odstrasza mnie alkohol wysoko w składzie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...