2 października 2012

Mobilna aplikacja Kwc

Z racji tego iż dość często korzystam z KWC ( Kosmetyki wszech czasów) na portalu wizaz.pl to ostatnio spodobałam mi się wersja mobilna. Tak naprawdę nawet już w sklepie można zobaczyć jakie opinie ma dany produkt na KWC.



Aplikacja jest darmowa, można jej używać na telefonach i tabletach (działa na systemach iOS i Android).


Możemy sobie zeskanować kod i jeżeli jest w bazie danych to nam się pokaże:


Możemy szukać w kategoriach:


Mamy zdjęcie produktu i szczegółowy opis:


Widok recenzji :


Zakładkę Rossmann:


Dodatkowo mamy zakładkę ulubione i wyszukiwarkę całkiem fajna aplikacja i świetny pomysł.

A wy używacie Aplikacji ?

Pozdrawiam



19 komentarzy:

  1. mam to na moim tablecie. jednyne co mi na wizazu brakuje to wiadomosci gdzie mozna produkt kupic. czasem znajde na blogu cos co mnie interesuje i jesli opinie sa pozytywne to chciala bym to kupic a nie wiem gdzie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny pomysł! Tą aplikację trzeba jakoś instalować, czy działa prosto z internetu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściągnąć trzeba z Android market lub App store :)Nazywa się KWC

      Usuń
  3. Bardzo dobry pomysł i pomocny w zakupach jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam na tablecie i bardzo żałuję, że nie mam dostepu do internetu w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. znam i lubie te aplikacje, mam na tablecie :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam i naprawdę jest bardzo pomocna.

    OdpowiedzUsuń
  7. obowiązkowo jest w moim telefonie i często jej używam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...