8 października 2012

Projekt Denko?

Cześć dziewczyny!

Przyznam się że mam wątpliwości co do tzw. projektu denko, ponieważ pokazuje Wam wszystko co mi się skończyło ale nie zawsze używam jednego produktu a potem dopiero otwieram następny.
Przez jakiś czas to miało sens jeśli chodzi o pielęgnacje, ale z kolorówką już odpada mam otwartych ok 10 podkładów....... i każdy z nich używam to samo jeśli chodzi o rozświetlacze. 
Także pokazuję moje puste opakowania, bo leżały dość długo i o nich zapomniałam.



Zaczynamy:


1.Krem do stóp z Avonu - nie mogłam go użyć do końca,mimo iż zostało mi go niewiele. Kiepski krem, i nie kupię go ponownie. Krótka opinia TUTAJ

2. Sól do kąpieli z Farmony, Bardzo ładny zapach. Więcej o niej TUTAJ

3.Peeling z Lirene. Pozytywnie, ja ogólnie lubię tego typu peelingi z tej firmy. Recenzje możecie przeczytać 
4.Żel dla wielbicielek kokosowych nut zapachowych. Więcej TUTAJ

5. Lekki orzeźwiający zapach na dzień, ale mało trwały. Natomiast zapach mi się podobał.

6.Szampon o którym dużo pisałam ale chyba nie doczekał się recenzji, często pojawiał się w ulubieńcach miesiąca.

7.Glinka marokańska - długo ją miałam, ponieważ używałam głownie na brodę, dobrze się sprawdzi gdy macie cerę tłustą. Recenzja :TUTAJ

8.Kolejny zapach na co dzień, chyba najładniejszy z całej trójki.

9.Próbka mleczka do ciała - co tu dużo mówić, słaby produkt z kiepskim składem.

10.Seria panet spa masło (próbka) dobrze nawilżał, byłam mile zaskoczona.

11. Kolejna próbka, krem na rozstępy. Użyłam na cale ciało jako klasyczny balsam, zbyt mała próbka by cokolwiek o nim powiedzieć. Nawilżenie takie sobie.

12. Mascara z Lidla(dostałam w ramach wymian) - Nie używałam ponieważ zapach mnie przeraża.

13.Krem pod oczy z Alterry. Całkiem fajny kremik, mogę polecić. Recenzja: TUTAJ

14.To samo co punkt nr 12.

15.Maskara z Miss Sporty - całkiem niezła i tania, można wypróbować.

Zoom na wszystko:




Pozdrawiam


15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wiem;) Teraz mam peeling o takim samym zapachu jak sól ;)

      Usuń

  2. Kilka produktów z tego miałam, a nie które mnie kuszą, więc zabieram się za czytanie recenzji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Avon Foot Works - nigdy więcej
    Żel Farmona - kokos mi nie podszedł już w drogerii, ale cappuccino i tiramisu... mniam... kończę i kupię następny wraz z masełkiem do ciała
    Peelingi kocham, ten z Lirene może być
    Avon PlanetSpa - nie cała seria mi odpowiada, ale ta z morza martwego jest boska - jedne z najlepszych produktów Avon
    NIKE - zapach znam, bardzo lubię, mam EDT, natomiast Twoja to chyba deo - nic dziwnego, że słabiutko trzyma
    Mleczko Johnson's baby - mam próbeczkę i mi odpowiada, Juniorkowi też :)

    Reszty nie znam moja droga i zerknę jakie masz zdanie na ich temat :)
    Buziaki


    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten krem pod oczy z Alterry - bardzo dobrze nawilża i jest delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach sorbetu :D Piekny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te maseczki z Planet Spa:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zainteresować się tymi produktami Farmona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tylko sól i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dwie maseczki z Planet Spa i są super, uwielbiam swoją buzię po tych maseczkach :D

    Zapraszam do siebie, pierwszy raz próbuję swoich sił w blogowaniu i dopiero się rozkręcam :)
    Pozdrawiam
    http://makeup-mysecondskin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...