7 października 2012

Trendy Shop

Cześć dziewczyny!

Jakiś czas temu na polskim runku pojawiły się sklepy Trendy Shop i "pech" chciał że jeden z nich pojawił się bardzo blisko mojego domu. Przez jakiś czas się wzbraniałam ale wczoraj wieczorem skusiłam się na zakupy. W sklepie oprócz kosmetyków można zakupić piękną biżuterię sztuczną.



Skusiłam się na dosłownie kilka rzeczy- opakowania podobne do My secret, Miyo.


Pędzel z włosia syntetycznego nr 03 

Złoty Eyeliner Enjoy nr 03

Kredka Enjoy nr 10 biała MIĘKKA!

Lakier Softer brokatowy nr 02 


Ceny bardzo dobre. Czas na testy ;)

Pozdrawiam


20 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier delikatny - nadaje się jako toper, pięknie się mieni ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja też, wziełam, go z myślą jako pędzel do korektora;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. W Poznaniu, na Alejach Solidarność w pasażu w Kauflandzie.

      Usuń
  4. o patrz, nawet nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem tego eyelinera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testowałam na ręce, mogę powiedzieć że jest trwały, zasycha i nie da się go rozetrzeć ;)

      Usuń
  6. Pędzelek ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm, a gdzie się otworzył? Ja jeszcze nic o tym nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz musisz iść ze mną ;p To Ci pokażę ;) A tak serio to Al.Solidarności w pasażu w Kauflandzie.

      Usuń
  8. zloty eyeliner fajny i jestem ciekawa jak on by sie spisywal:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokaz nam blizej lakier, no pokaz ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha właśnie maluje paznokcie ale zdjęcia mi nie wychodzą wrrr

      Usuń
  10. Witaj :) u mnie w moim mieście tez mam ten sklep :) i jestem jego częstym gościem :) ceny bardzo dobre i naprawdę dużo , dużo towaru w jednym miejscu :) Biżuteria boska i fajne kosmetyki :)
    Na blogu tez juz kilka pstów o nim napisałam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Może i wpis jest z października, jednak chciałam się dowiedzieć o opinię na temat tej białej kredki, bowiem wpadła mi w oko jakiś czas temu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...