15 listopada 2012

Aktualizacja włosów - Listopad


Chyba zapomniałam o dość istotnej rzeczy czyli aktualizacji, trochę wynikało to z mojej złości na samą siebie ze względu na brak systematyczności o której już pisałam. Aczkolwiek poczułam nagłą potrzebę zrobienia zdjęć.

Nowości w tym miesiącu nie będzie. 
Miałam pić ponownie pokrzywę ale skończyło się na kilku kubkach a potem pokrzywa zapomniała o mnie, albo ja o niej. Wykończyłam szampon pokrzywowy,całkiem fajnie się spisał. Ale dodatkowo zakupiłam mediket ictamo (szampon apteczny) ponieważ, zaczęłam chodzić w czapce co wzmocniło niestety moje przetłuszczanie włosów. Na końce zrezygnowałam z olejku i używam samego jedwabiu z Chi, który już mi się kończy. I oczywiście maska z bingo i odżywka z Alttery, oleje bardzo rzadko bo 2x na miesiąc. Wiem, nie miałam weny. Ale powiem Wam że skończyłam olej rycynowy i już go nie będę używać na włosy wolę ten z Khadi lub Alterre.

I tak wyglądają włosy. 

Aha, jeszcze kwestia długości, włosy mają 64 cm w najdłuższym miejscu.

Zastanawiam się nad kolorem dawno nic nie robiłam. Góra jest ciemniejsza (moja naturalna).





Jak myślicie co zrobić z kolorem jaki odcień wybrać ?

Pozdrawiam



11 komentarzy:

  1. Piękne masz włosy, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy masz śliczne i takie długie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczne włosy :) A co do koloru to może jakiś ciemniejszy brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie zniewalające włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i zadbane włosy, aż miło popatrzeć. A kolor... może jakiś ładny, jasny brąz? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie wiem czy jasny czy ciemny ;)

      Usuń
  6. włoski cuudowne do pozazdroszczenia :)) ja mam podobną długość i tydzień temu przyciemniłam henną na kasztan :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale długaśne!!!
    Madzia, "podrasuj" trochę kolor, nie rób ciemnego brązu... :))

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne włosy :) nie farbuj - szkoda włosów :) no chyba że henną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie masz dlugasne klaczki:)
    pomaluj brazem tylko nie ciemnym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zostań przy naturalnych włoskach!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...