26 listopada 2012

Eveline - Bio Depil krem do depilacji

Cześć dziewczyny!

Otrzymałam od portalu depilacja.edu.pl krem do depilacji, do skóry wrażliwej ze skłonnością do pękających naczynek. Jestem raczej sceptyczna jeśli chodzi o depilacje chemiczną, dlatego też postanowiłam przetestować ten kosmetyk. Jest to chemiczny sposób usuwania owłosienia. Może być alternatywą dla innych metod typu np. wosk. Miałam styczność z tego typu kosmetykami i mogę śmiało powiedzieć że działa podobnie.



Zawartość kosmetyku znajduje się w tubce o pojemności 125ml, cena ok. 9 zł.

Preparat można stosować na nogi, ręce, pod pachami ale nie na twarzy i w strefie bikini.
Po pierwsze kosmetyk faktycznie działa, może nie po 5 minutach jak jest napisane na opakowaniu, ale faktycznie po ok 10 minutach włoski zostają usunięte. Z racji tego iż jest to kosmetyk chemiczny, do produktu dostajemy szpatułkę, dzięki której możemy zaaplikować krem i go usunąć. Ja to też wykonuję szorstką gąbką , ponieważ wtedy jeszcze lepiej to wszystko schodzi.



Ciężko mi cokolwiek powiedzieć o działaniu wzmacniającym naczynka, według mnie jest to wątpliwe z racji samego składu i wyciągów które są raczej pod koniec składu. Niemniej jednak krem nie podrażnia i nie uczula.



Kosmetyk ma brzydki zapach, jak wszystkie tego typu kosmetyki. Niestety pozostaje na skórze co nie do końca mi się podoba, myślę że warto wtedy użyć owocowego balsamu do ciała. Konsystencja klasyczna kremowa .

Nie jest on wydajny, mi starczył na 2 razy. Biorąc po uwagę całe nogi. Z tym że używałam go dość sporo aby dobrze zadziałał. 

Pozdrawiam





7 komentarzy:

  1. nienawidzę takich preparatów !
    zapach ohyda, a i efekty marne ;|

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na nogi nie stoduje włąsnie dlatego ze jest to strasznie nie wydajne :/
    I.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mnie takie kremy nie działają - nawet drogi veet sobie nie poradził. A jeszcze ten zapach odrzuca!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...