7 listopada 2012

Jestem ;)

Taka mała przerwa zawitała u mnie na blogu, listopad jest dla mnie dość intensywnym miesiącem pod różnymi względami. Co u mnie ? Po pierwsze wizyta u kosmetyczki, ponieważ zrobiła mi się mała narośl i trzeba było ją usunąć przy pomocy elektrokoagulacji. Potem byłam na przeglądzie u dentysty i okazało się że zrobiły mi się 3 ubytki! Bu ale jeszcze tylko jeden został do zrobienia ;) Dodatkowo zmieniam pracę i czas tak szybko leci. Ale żeby post nie był tak ubogi w zdjęcia, pokazuję mój makijaż, jednak muszę przyznać uwielbiam odcienie fioletu.








22 komentarze:

  1. śliczny makijaż. Zwłaszcza kreska eyelinerem

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że wróciłaś, piękna kreska :)
    ja dentysty boję się jak ognia! :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja aż tak się nie boje ale nie przepadam ;)

      Usuń
  3. przecudowny makijaż ..podoba mi się ten cień ..wyjście z boku oka i połączenie z eye linerem :) naprawdę ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka cudowna kreska. w połączeniu z tym cieniem wygląda to przecudownie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie Ci ten makijaz wyszedł :D
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż jest PRZEPIĘKNY!
    Uwielbiam Twoje brwi :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznu po prostu nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. delikatny, ale bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostalas otagowana
    Wiecej na blogu


    http://anuszka1979.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Odcienie fioletu to faworyci w moim makijażu. Ten jest piękny, nie mogę napatrzeć się na kreskę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...