15 listopada 2012

Mleczko do ciała Eveline głęboko nawilżające bioHyaluron4D

Na dziś przygotowałam recenzję na temat mleczka do ciała z firmy Eveline. Jest to moje pierwsze mleczko z tej firmy, wcześniej posiadałam tylko serum do ciała, które swoją drogą było przyzwoite.
Jest to mleczko do ciała, które swoją konsystencją jest dość płynne, leiste. 
Łatwo się nakłada i rozsmarowuje. Nie ma problemu z aplikacją.




Tak na serio to głównym atutem jest nawilżenie, które utrzymuje się do następnej aplikacji ( na drugi dzień oczywiście a nie za 2 tygodnie ;) ) 
Skóra jest gładka i miękka. Przy regularnym stosowaniu efekty się utrzymują, ale wystarczy zaprzestać aplikację i skóra wraca do poprzedniej formy. Mimo wszystko mleczko nawilża o odżywia skórę. 




Kolor biały, bez drobinek i innych udziwnień.
Nie podrażnił mnie ani nie uczulił. Dobrze się sprawdzi do skóry suchej,wrażliwej, odwodnionej.
Zapach mi się nie podoba, taki bezpłciowy, trudny do opisania. Nie ma przyjemności w czasie nakładania. Jeśli chodzi o skład to niektóre składniki są dobre, a niektóre mało ciekawe.
Opakowanie takie klasyczne, warto zaznaczyć iż dobrze wykonane i mocne samo zamknięcie. Pojemność kosmetyku to  300 ml, koszt w sklepie to około 13,00 zł brutto.

Skład dla ciekawskich:


Podsumowując kosmetyk, wart wypróbowania, o dobrych właściwościach, natomiast mi się zapach nie podoba, dlatego go nie kupię.


Pozdrawiam,


Kosmetyk otrzymałam od portalu depilacja.edu.pl w celu przetestowania. 


1 komentarz:

  1. Lubię mleczka do ciała ;) , tego nie miałam ale może się skuszę .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...