29 listopada 2012

Nowości

Cześć!

Co ciekawego słychać w sferze blogowej ? Jakieś nowości? 
Niestety nie jestem na bieżąco, mam ochotę poczytać Wasze blogi na spokojnie.
Dzisiaj kilka zdjęć zakupowych, i prezenty. Nie specjalnie mam ochotę na zakupy, myślę już o prezentach i muszę wreszcie skończyć listę i zacząć kupować. Nie wiem jak Wy ale ja już nie mogę się doczekać świąt !


Zakupy biedronkowe ;) Mam tak blisko do biedronki a bardzo rzadko tam bywam, a czasami fajne rzeczy można znaleźć. Nie kupiłam "tych" sławnych świeczek ponieważ zapachy, które zostały były feeeeeeee ;)

Z promocji w Rossmanie skorzystałam, bardzo oszczędnie, zakupiłam 2 pomadki Eliksir,, swoją drogą piękne kolory. A w Naturze oczywiście Essence tym razem mój korektor i lakier do paznokci.


Na zimę duże opakowanie kremu Nivea i prezenty w postaci kosmetyków z Pharmaceris.

Nowy domek na telefon , miałam już kiedyś podobny tylko że szary, nie było białego więc jest różowy ;)

Bardzo podoba mi się ten wzór i skusiłam się, tym bardziej że robi się coraz zimniej a szyję należy chronić.

Zawitałam też do C&A i znalazłam sukienkę na wigilijną kolacje ;)

A i wygralam naszyjnik by dziubeka :)

Musiałam też szybko kupić nowy telefon bo szału dostawałam z poprzednim i kupiłam biały HTC wildfire.

Szukałam torebki na zimę, podobała mi się jedna z Bereshki ale nie było koloru czarnego i znalazłam tą w zwykłym butiku.

To tyle, na ten miesiąc nic już nie kupuje :)


Pozdrawiam



17 komentarzy:

  1. no świetne nowości, lubię te kapciuszki z Biedronki nawet mam ten sam kolor, wcześniej miałam jeszcze czerwone,
    a w skarpetkach śpię:)
    zadanie odrobione widzę,
    eliksir jest, Pharmaceris jest
    stawiam szósteczkę:P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam HTC i też mnie wkurza :P zakupy swietne, ja dzis w Biedronce zakupilam zmywacz i husteczki nawilżane :)
    I.

    OdpowiedzUsuń
  3. super kiecka:) chyba też skoczę do C&A;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam te jasne skarpetki super są <3

    OdpowiedzUsuń
  5. mam te balerinki domowe własnie na stopach :D przy pierwszych użyciach niestety bardzo uciskały mi stopę, ale teraz jest już ok :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha ciapki z Biedronki są już chyba klasykiem.;D Ja mam takie w kolorze zbliżonym do mięty czy coś w tym stylu.;D

    OdpowiedzUsuń
  7. No no trochę tego jest ;D zapraszam do mnie http://julunia148.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te kapciuchy! One z Biedronki?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne łupy Magdaleno! Kolejna BOSKA sukienka z C&A - jak wchodzę do tego sklepu nic mnie tam nie urzeka, a jak patrzę na Twoją kreację, to wiem, że chcę taką samą;) ile kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
  10. Te skarpetki z biedronki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...