13 listopada 2012

Podkłady Annabelle minerals - swatche, recenzja, opisy.

Cześć dziewczyny!

Z racji tego iż jestem chora.. i mnie dopadło przeziębienie, miałam dużo czasu aby testować podkłady matujące z Annabelle minerals w 15 odcieniach. Zaraz pokażę kolory, jeszcze chwila na same właściwości podkładów.


Nie mam problemów aby aplikować podkłady na twarz pokrytą kremem, nie spotkałam się też z jakąkolwiek alergią lub inną nieprzyjemną reakcją. Nie zapychają porów. Nie mają zapachu raczej bardzo neutralny. Ładnie podkłady stapiają się ze skórą, po aplikacji na mokrą mają kremową konsystencję. Ale mam pewne "ale" dla mnie są za mało kryjące, nie zakryją cieni pod oczami czy czerwonych krostek. Są to kosmetyki wydajne i jeśli koś lubi minerały to napewno ucieszy się z ceny.


Składniki: Mica, Titanium Dioxide, Zinc Oxide, Iron Oxide, Ultramarines

Pojemność 10g za 50 zł
Pojemność 4g za 30 zł 
Pojemność 1g za 7,50 zł 


Podkłady mają 3 tonację :  Golden, Natural, Beige.

 5 odcieni:  FAIREST, FAIR, LIGHT, MEDIUM, DARK. 
(najaśniejszy to fairest a najciemniejszy to dark.)


Ciężko tak na serio opisać kolory. Poniżej napiszę kilka zdań które, zapisywałam sobię gdy używałam podkładów.

Golden fairest - idealny dla cer jasnych ale oliwkowych lub żółtych.
Golden fair - odcień jasny, z oliwkowymi tonami.Więcej żółtych tonów niż golden fairest.
Golden light  - świetnie się sprawdzi przy cerze złoto - oliwkowej z żółtymi tonami. Ładny kolor.
Golden medium - dość ciemny odcień, oliwkowy.
Golden dark - fajny chłodny, oliwkowy odcień, sprawdzi się jako brązer do konturowania,

Beige fairest - całkiem ładny kolor, bardzo jasny.Odcień brzoskwiniowo - różowy.
Beige fair - ciekawy odcień, jasny.
Beige light - lekko różowo - pomarańczowy na skórze, dość jasny ale nie dla bladolicych.
Beige medium - brzydal, niby brzoskwiniowy  a przebijają różowawe tony.
Beige dark - ciepły odcień, lekko pomarańczowo - brzoskwioniowy, dobry do opalonej skóry.


Natural fairest - dobry dla cer jasnych, odcień beżowy.
Natural fair - ładny czysty beż, dla cer średnio jasnych.
Natural Light - różowawy, lekko brudnawy odcień.
Natural medium - ciemny beżowy, czysty kolor.
Natural dark - mimo wszystko ciemny, dość pomarańczowy odcień.


Najmniej podobają mi się kolory Beige a najbardziej Golden.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć.

































17 komentarzy:

  1. pierwszy raz widze wszystkie kolory :)
    bardzo polubilam te podklady
    I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super ja cały czas kombinuję z aplikacją ;)

      Usuń
  2. Te najciemniejsze wcale nie są aż takie ciemne, po wymieszaniu z jednym z jaśniejszych odcieni nadałyby się na bronzer ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet bez wymieszania stosuję jako brązer ;)

      Usuń
  3. tyle odcieni, że wybranie odpowiedniego poprzez zdjęcia jest diablo trudne:0 uwielbiam minerały..obecnie kończę podkład sypki Rhea- szukam następcy...nie, żeby Rhea był zły, ale tyle się słyszy o tych, które pokazujesz...te ciemne z kolei to idealne bronzery:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, jako brązery są super i codziennie ich używam ;)

      Usuń
  4. hej, mam beige light podkład kryjący(próbka) ale jest dla mnie za jasny, mimo ze mam jasną karnację(twarz jasniejsza od reszty) a na twarzy wygląda jakbym się mąką obsypała , w dodatku przechodziw róż:) myslisz że golden light byłby dobry dla jasnej karnacji?

    OdpowiedzUsuń
  5. hej mam pytanie czy odcień Golden fairest ma malutkie, widoczne tylko pod światłem drobinki czy to podkłady matyjace tak maja?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatna recenzja... Sporo mi pomogłaś przy decyzji. Chyba zamówię Golden Fairest w wersji matującej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki TOBIE KOCHANA mogłam zamówić odpowiedni odcień. DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj. Używam odciena kryjącego Natural Fair i wydaje się teraz za różowy. Chwile był ok, a teraz jakoś tak na twarzy dziwnie. Może to wina zimy i mrozów? Myslisz,że Golden Fairest byłby ok? Uzywałam Vichy Dermablend 25 i nigdy nie mialam dobranego idealnie. Na lato był może ok. A teraz przerzuciłam się na minerały i chciałabym miec w końcu idealny odcień. Z góry dziękuję za pomoc. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak wygląda odcień Vichy dermablend 25, ale na pewno odcień golden fairest będzie bardziej żółty niż natural fair ;)

      Usuń
    2. Vichy jest właśnie taki bardziej żołtawy, ale teraz mam na sobie Natural Fair i jest idealny,kurcze nie wiem od czego to zależy :)

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...