30 listopada 2012

Wykończeni

Wstyd się przyznać ale zdjęcia zrobiłam jakiś czas temu i o nich zapomniałam, druga kwestia to liczba produktów, zawrotna hahaha. Wiem, że mało i wiem że o większości pisałam ponieważ je testowałam. Ale może któraś z Was ma ochotę zobaczyć co trafiło do kosza. 


Zapomniałam o tym kremie i tak resztka leżała. Jesteście ciekawi opinii to KLIK


 Tutaj też pojawiła się recenzja KLIK


 Z tym produktem niestety się męczyłam KLIK


 Tutaj słodkości waniliowe KLIK


 Tego szamponu nigdzie nie mogę znaleźć ale chętnie kupię ponieważ próbka mi się podobała.


Naturalne mydełko, myłam nim twarz, bardzo fajny produkt, łagodniejszy niż tradycyjne mydło, aczkolwiek nie oszalałam na jego punkcie. 


 Mój ulubieniec KLIK


Nawet rok nie starczył abym go wykorzystała KLIK



Pozdrawiam


15 komentarzy:

  1. uwielbiam wszytske produkty , ale pod oczy nie miałam jeszcze i się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  2. też wykończyłam Lirene mleczko:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Na faromone mam alergie...:( A próbowałaś kiedyś oleju kokosowego na włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak stosowałam, pięknie pachnie i rewelaccyjny jest na końcówki.

      Usuń
  4. z zadnym nie mialam stycznosci xd ten krem eko brzmi ciekawie i od dawna planuje zakup tego scrub, ale jakos tak jeszcze nie kupilam ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje mleczko z Lirene jest już prawie na wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś boję sie tych kremów z avy..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nigdzie nie widziałam tych szamponów Farmony.

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie zastanawiałam się nad tym rollerem pod oczy ;) mam podobny z garniera, ale właśnie mi się kończy i może w takim razie skuszę się na ten ;)

    może kogoś zainteresuje wyprzedaż szafy
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=5380891

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam ten rollon ale jakos za nim nie przepadam :P
    siedzi użyty parę razy :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawił mnie ten roll on :) U Mallene na blogu widziałam, że dorwała szampon lniany z Farmony.

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja jestem bardzo zadowolona ze sweet secret;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...