8 listopada 2012

Zdjęcia z telefonu

Zgrywałam dzisiaj, przed spotkaniem ze znajomą zdjęcia z telefonu i tak sobie pomyślałam - a co wrzucę je w świat. Nie codziennie noszę w torebce aparat ( za ciężko mi ;p ) więc resztę zdjęć pstrykam telefonem. W ostatnim czasie było mało zdjęć ale się postaram bardziej kreatywnie podejść do tematu.
Wracaliśmy z grobów i dostałam dwa serduszka


 U mamy ciacho :)


 Kolorowe papryczki w prezencie


 Pogoda w Poznaniu nie rozpieszcza ;(


 Niech Was to zdjęcie nie zmyli ;p u koleżanki na plotkach byłam ;)


 Tutaj oglądam filmik na you yube


 A tu wybieram lakier, hmm który wybrać?


 Zimno i należy się ciepło ubrać ;)


 Robimy bombki z mamą Krzysia ;)


 Tutaj moje dzieło ;)


 Poranek w autobusie


 Mój mały kącik


 A tu wracamy z imprezy i Krzysiu robi zdjęcia ;)



Stary rynek nocą.



8 komentarzy:

  1. Zostałaś oTagowana! :)
    Zapraszam do zabawy :D
    http://makeup-mysecondskin.blogspot.com/2012/11/first-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznałam Tobie wyróznienie Liebster Blog. Zapraszam tu http://anyake.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html . Miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...