16 grudnia 2012

Pomadki Eliksir Wibo

Jakiś czas temu w Rossmannie, pojawiły się nowe pomadki z Wibo. Pomadki nazywają się Eliksir, długo zastanawiałam się nad nimi ponieważ nie używam kosmetyków z Wibo oprócz chyba eyelinera. Ale i ja się skusiłam, ponieważ czytałam same pozytywne opinie.



Zdecydowałam się na 2 kolory, ale muszę zaznaczyć iż prawie wszystkie odcienie były bardzo ładne i każda dziewczyna czy kobieta znajdzie odcień dla siebie.



Opakowanie szminek według mnie jest trochę tandetne i nie podoba mi się. Natomiast pomadka w sama w sobie jest całkiem niezła. 

Ale zaczniemy od kolorów. 



Odcień 01 to typowy, jasny róż.



Kolor kryje, ale daje ładne naturalny wykończenie, bezdrobinkowe ale blyszczące. 


Odcień nr 04 to już cieplejszy odcień i ciemniejszy ale nadal utrzymany w tonacji różu, bardziej malinowego , też lekko rozmytego.


Zdjęcie wyszło trochę za jasne jest to ciemniejszy odcień, niż na zdjęciu z fleszem.





Pomadki są nawilżające, kosztują około 9 zł. Nie łamią się. Pomadka ma fajną konsystencję i całkiem nieźle trzyma się na ustach. Niby są pomadkami a zachowują się jak błyszczyk z kolorem.

Pozdrawiam






16 komentarzy:

  1. Mam też dwie nr 7 i nr 8. Z obu jestem bardzo zadowolona:) jak n tak niską cenę są super, no może poza tandetnym opakowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdzie ich nie moge dostać.. W szafach są same testery :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam czerwień i bardzo ją lubię, myślę że kupie reszte kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam nudziaka, ale myślę że wrócę po więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam, mam inne odcienie i sobie chwalę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor drugiej bardziej mi się podoba;> Mam zamiar je kupić, bo wiele dobrego o nich czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie kusi czerwień z serii Eliksir, ale nie umiem na nią trafić... Wszystko przebrane...

    OdpowiedzUsuń
  8. wszyscy je tak chwalą, że czas sie za nimi rozejrzeć :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam 05 i 06 i bardzo też je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne kolorki ładnie prezentują się na ustach :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. hmmm aż wstyd się przyznać ale pierwszy raz o nich słyszę ale zachęciłaś mnie, przy najbliżeszj wizycie w Rossmanie skieruje swoje kroki do stoiska Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poluje na kolor 05 z tych pomadek, ale nigdzie nie można go dostać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko je teraz dostać sama chciałam jeszcze z 3 kolory

      Usuń
  13. faktycznie wyglądają jak błyszczyki :)
    I.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...