13 stycznia 2013

Kredki do ust i ich aplikacja

Jestem zwolenniczką naturalnych konturówek do ust. Ale też rzadko je stosuję dlatego nie kupuje ich zbyt często. Jednak są takie o których chętnie napiszę. Na początek kilka faktów dlaczego warto je stosować ?

Warto zaznaczyć iż konturówka wpływa na trwałość makijażu ust.
 Należy obrysować kontur, następnie delikatnie. wypełnić usta kolorem.
Dopiero potem nakładamy pomadkę i błyszczyk.



Jeśli nie jesteś zadowolona ze swojego kształtu, konturówka będzie twoim zbawieniem, ponieważ przy jej pomocy możesz poprawić kontur, powiększyć lub pomniejszyć, albo zniwelować różnicę jeśli usta są asymetryczne.

Ważna kwestia to odpowiedni dobór konturówki. Jak to zrobić?
Powinna być jak najbardziej zbliżona do koloru pomadki jaką zamierzamy użyć.
Druga opcja to wybór konturówki w kolorze ust - wtedy bardzo ładnie podkreślimy kształt naszych ust.

Jeśli masz pełne usta
Konturówką zaznacz usta poniżej ich naturalnej linii i wypełnij pomadką, korektorem obrysuj dookoła usta. Stosuj matowe kolory.



Jeśli masz małe usta
Kontur zaznaczamy trochę powyżej naturalnej linii ust.
Na usta nakładamy pomadkę najlepiej błyszczącą.



Kilka słów o moich kredkach.

Na chwilę obecną posiadam 3 odcienie, są one raczej w naturalnych odcieniach i przepięknie podkreślają usta. Natomiast nie wszystkie są ideałem.

Najbardziej lubię tą z Sephory.


Ma piękny kolor. Połączenie beżu z brązem. Piękne delikatne, lekko błyszczące wykończenie.
Nie wysusza, a mimo wszystko pomadka trzyma się dość dobrze. Ciężko się ją temperuje ;)



Kolejna to Golden Rose bardzo trwała kredka, kolor zbliżony do kredki z Sephory, tylko że tutaj już mamy do czynienia z typowym matem, niestety wysusza.


Tą kredkę stosuję gdy używam pomadek w koralowym odcieniu idealnie się z nimi komponuje ale jest dość twarda , szybko znika. Ogólnie jej nie polecam. Na początku bardzo dobrze się rozprowadzała a teraz to istny dramat. Z to kolor ma cudny.

Kolorystyka




Pozdrawiam



9 komentarzy:

  1. Ostatnio kupiłam astora w kolorze zbliżonym do ust właśnie po to żeby je ładnie skorygować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się efekt na pierwszym zdjęciu. Kredek nie używam, muszę kiedyś przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tą kredką z Sephory :)

    Flormar ma bardzo udaną serię konturówek, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam dostępu do Flormaru ale chętnie może kupię on line ;)

      Usuń
  4. Mam dwie konturówki do ust dostałam od szwagierki,ale nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz ładne, pełne usta ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...