28 stycznia 2013

Makijaż dzienny w brązach

Cześć!

Zapraszam na kolejny makijaż tym razem w brązach, dość intensywny ale ja takie lubię. Wykorzystuje też moje stare rzęsy z Ardell (połówki). Czas na nowe :) 
 Zapraszam do tutorialu oraz do obejrzenia zdjęć. Lista kosmetyków będzie poniżej.
















Kosmetyki użyte do makijażu:

  • podkład Pharmaceris nawilżający z sylimaryną nr 02
  • korektor Essence stay all day nr 10
  • baza pod cienie Essence I love stage
  • puder transparentny Essence nr 01
  • rozświetlacz collection 2000
  • brązer W7 Honolulu
  • pomadka Esseence In the nude nr52
  • błyszczyk Essence Stay with me nr 01
  • Eyeliner Wibo
  • tusz do rzęs Miyo Massive Lash Attack
  • kredka Enjoy nr 10
  • połówki rzęs Ardell
  • klej do rzęs Duo
  • cień do brwi Inglot nr 378
  • cielisty cień Inglot nr 351 matt
  • beżowo brązowy cień Sleek The mail
  • brązowy cień Sleek Boxed
  • czarny cień Sleek Noir
  • średni brąz Inglot 342 matt

Pozdrawiam



25 komentarzy:

  1. podoba mi się, jestem miłośniczką brązów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Chciałam mieć niebieskie ale co tam ;p

      Usuń
  3. super jest zrobie sobie taki

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaz jest piękny - uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czym robisz brwi? Jestem nimi oczarowana:)
    A makijaż jeden z moich ulubionych dzienniaków:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie i czysto wykonany makijaż,super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, zostałąś otagowana! Szczegóły u mnie: http://loovelyblog.blogspot.com/2013/02/tag-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam matowe cienie do powiek, i uważam, ze masz ładną linię brwi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...