12 stycznia 2013

Pomadka Essence In The Nude nr 52

Ostatnio gdy buszowałam w moich kosmetykach przypomniało mi się iż mam pomadkę o której zapomniałam. Mowa tutaj o tytułowej pomadce z Essence. Posiadam kolor nr 52 jest o nazwie In The Nude, chyba nie muszę opisywać koloru?



 A tak serio to kolor jest bardzo naturalny, piękny odcień, nie daje efektu korektora na ustach. Ale też jest naturalnym odcieniem beżowym, bez tonacji brzoskwiniowych. Pomadka jest pół transparentna co oznacza, że na ustach jest lekko widoczna.



 W zależności ile jej nałożymy taki da efekt. Czyli albo lekki albo średnio widoczny. Pomadka nie wysusza ust. Spokojnie możemy ją używać na co dzień. Natomiast nie mamy też co liczyć na jakieś super efekty nawilżające. 
Opakowanie jest plastikowe raczej wątpliwej jakości. Natomiast sam kolor wygląda rewelacyjnie na ustach. Będzie pasować każdej z Nas. Efekt daje lekko błyszczący, także błyszczyk przy tej pomadce możemy sobie darować.


 Obojętnie  czy mamy karnację jasną czy ciemną kolor wygląda na tyle naturalnie iż nie mamy co się obawiać sztucznego efektu. Ładnie wygląda, nie zbiera się w załamaniach. Minusem jest trwałość, która jest lekko mówiąc tragiczna. Pomadka bardzo szybko znika. Czego efektem może być mała wydajność produktu. 

Pozdrawiam




21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja tak samo:) fajnie nawilza:D

      Usuń
    2. Wydaje mi się że ma sporo zwolenników ;)

      Usuń
  2. podoba mi się jej kolor, kiedyś je oglądałam i nawet miałam ją wziąc, ale ze względu na rzadkie korzystanie z tego typu mazidełek zrezygnowałam, może kiedys się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jej nie mam, ale za każdym razem myśle nad jej zakupem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można kupić droga nie jest a ładnie się prezentuje ;)

      Usuń
  4. Też ją lubię :) Ale ile się za nią po Naturach olatałam... Wiecznie trafiałam na pustą półkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest kolor najbardziej popularny pewnie dlatego ;)

      Usuń
  5. Mam i bardzo lubię, ale...wolę All About Cupcake 53 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moim zdaniem kolor idealny na każdą porę roku
    I.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie nie lubi na ustach

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wygląda, tak bardzo delikatnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię ją, ale ostatnio trochę o niej zapomniałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. też ją mam :) kolor mi wynagradza jej wady :D

    OdpowiedzUsuń
  11. tez mam te pomadke, spodziewalam sie troche lepszej pigmentacji, ale i tak nie jest zle. fakt, ze szybko znika :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...