2 stycznia 2013

Ulubione kosmetyki - Grudzień 2012

Mimo iż nowy rok się zaczął, a ja o starym już zapomniałam to warto wspomnieć o kosmetykach, które chętnie stosowałam w grudniu. I nowe postanowienie - ulubieńcy miesiąca będą co miesiąc !

Przechodzimy do konkretów, mam wrażenie że są to kosmetyki o których w większości już mówiłam także pewnie je znacie jeśli nie, opiszę dane produkty w kilku słowach.


Eyelinery w płynie, jestem chyba nieliczną, która bardzo lubię eyelinery tego typu, na takich uczyłam malować się kreski i takich używam codziennie, na zdjęciu 2 brokatowe które królowały w grudniu i brąz który używałam na dzień.



Podkład z firmy Amway i połączenie kremu i podkładu z Revlon. Bardzo ciekawe produkty myślę że więcej o nich napiszę. 


Pomadki z Wibo, rewelacyjne pomadki jak na tą cenę.Kolory pokazywałam Tutaj


Mój hit jeśli chodzi o korektory pod oczy. Kupuje już go dość długo. Mam za sobą kilka pustych opakowań. Ma piękny beżowy kolor nr 20. Po przypudrowaniu jest trwały . Nie roluje się . Dopasowuje się do odcienia skóry. Dość dobrze kryję. Nada się również na niedoskonałości. 


Cienie Inglot - tutaj nie będę nic więcej mówiła bardzo dobre cienie. Chyba najlepsze Polskie cienie na świecie.


Moje perfumy, dość specyficzny zapach, ale mi się spodobał, poza tym mam  sentyment do tego zapachu.


O tym produkcie już kiedyś też wspominałam najlepszy antyperspirant w żelu dostępny na chwilę obecną w Polsce, dobry zamiennik preparatu Secret.


Na wszystkie suche miejsca najlepszy krem Nivea, sprawdza się on czasami lepiej niż apteczne balsamy. 


Nie jestem fanką róży. A mimo to ten jest piękny to Anabelle Minerals róż w kolorze Romantic piękny jasny róż. Dość trwały i ładnie, naturalnie wygląda na skórze.


Odżywka, która bardzo mi się przydała w grudniu. Moje włosy nagle zaczeły się plątać tak jak kiedyś. Nie mogłam ich niczym rozczesać. Po kąpieli jedynym rozwiązaniem była ta odżywka potem spłukanie włosów jakaś mgiełka i jedwab. Dzięki tej odżywce włosy mi się już tak nie plączą.



Akcesoria - to co widzicie na zdjęciu, dawno nie pokazywałam co stosuję na codziennie a tak na prawdę te pędzle i BB starcza mi w zupełności. 


Należało się trochę opalić więc na ratunek przyszedł  produkt brązujący Fake Bake, Wspominałam już o nim na blogu. FAKE BAKE 


Najlepszy żel pod prysznic pod względem jakości , ceny i wydajności produktu plus za przyjemny zapach. Na zdjęciu mój ulubiony jagodowo - porzeczkowy.

Pozdrawiam



21 komentarzy:

  1. uwielbiam pomadki Wibo, odnośnie Lady speed to miałam w sprayu i koszmar, może żel lepiej działa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spray - nie, tylko żel ewentualnie sztyft ;)

      Usuń
  2. Też mam sentyment do zapachów perfum:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tych pomadek z wibo nie miałam ale chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto bo nawet jak Ci się nie spodobają to nie żal kasy ;)

      Usuń
  4. Koniecznie napisz coś o tym podkładzie z Revlon.
    Cienie Inglot to faktycznie hit;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba sie skuszę na te szminki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. musie sie przypatrzec temu korektorowi w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. znam parę produktów i również bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomadka Wibo to faktycznie odkrycie roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te pomadki Wibo - sama mam 2 i bardzo je lubię :)) Żel pod prysznic z Ziaji - nigdy nie kupowałam, muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj ten żel na serio fajny i tani na maxa!

      Usuń
  10. Ja też lubię tę odżywkę Isany, szkoda że ją wycofali :( Wykańczam moje ostatnie opakowanie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jedno, ale mam inne kosmetyki, które muszę wykorzystać.

      Usuń
  11. Mogłabyś zdradzić, co masz na brwiach w [nie wiem,czy dobrze nazywam ;p] nagłówku, tym u samej góry? To jakaś kredka, cień, coś innego? Szukam takiego koloru, więc będę baaardzo wdzięczna za odpowiedź.
    Pozdrawiam,
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...