16 stycznia 2013

Zakupy

Cześć!


Bez zbędnego wstępu pokażę Wam moje zakupy i 2 nagrody wygrane na YouTube;)

A jeśli chodzi o YT to podaję linka do wersji nie pisanej ;)



Oto co trafiło do moich rąk :


Szampon do włosów osłabionych, wypadających, przetłuszczających się. Wiele dobrych opinii słyszałam na temat tego kosmetyku, także się skusiłam.



Paleta Sleek to wygrana. Moje pierwsza i jedyna paleta ze Sleeka.


Również nagroda piękny odcień mocnego różu.Podobny kolor mam z China Glaze.


Chyba najlepsza, jaką miałam;)


Brązer kupiłam w sklepie Eclerc, a myślałam że są do kupienia tylko online.


Chciałam jeszcze w kolorze różowego złota ale nie było. Ładnie wygląda na włosach.


Balsamik z H&M 


Tusz do rzęs z mega dziwną szczoteczką.


Rewelacyjny pędzel do eyelinera.


Należy się troszkę opalić .


Zakochana w zapachu.


Jeśli chodzi o ten zapach to miałam krem do rąk, bardzo dobrze nawilżał to mam i balsam.


Mleczko zapachowe Róża i Fiołek.


I próbki.


Ulubiona świeczka z Ikea.


Podgrzewacze do kominka.


Prześliczna miska na musli .


Podkładka na stolik z Home&You.


Krążki do kominka zapachowego. Mają intensywny zapach.


Mega ostra gąbka.


I artykuły higieniczne.






Ceny:

szampon Pharmaceris 25,00 PLN
balsam do ciała Loccitane masło shea 24,00 PLN
mleczko do ciała Loccitane piwonia 20,00 PLN
mleczko do ciała Loccitane róża i fiołek PROMOCJA 1,00 PLN
tusz Rimmel 28,00 PLN
pędzel do eyelinera Inglot – 17,00 PLN
pomadka ochronna Nivea 7,49 PLN
gąbka Syrena 4,99 PLN
chusteczka samoopalająca Dax 2,00 PLN
Krążki zapachowe Aromatic art - 4,99 PLN
brązer W7 – 25,99 PLN
Kleenex chusteczki – 3,89 PLN
Lilibe patyczki – 1,49 PLN
Lilibe płatki kosmetyczne – 2,69 PLN
podkładka Home&You – 15,00 PLN
Gumka H&M – 6,90 PLN
Balsam do ust H&M – 5,00 PLN
Miska pudrowy róż Ikea - 5,99 PLN
Podgrzewacze Ikea – 9,99 PLN
Duża świeczka Ikea – 9,99 PLN
Lakier Essie nr 29 - nagroda
Paleta Sleek - nagroda





Posiadacie jakąś rzecz z pokazanych dzisiaj ?

Pozdrawiam


21 komentarzy:

  1. Brązer chętnie bym przygarneła;) i paletkę Sleek też bo zadnej nie mam

    OdpowiedzUsuń
  2. poszalałaś, sporo tych nowości :)
    u mnie w drogerii też jest dostępny ten bronzer z w7 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gąbka Syrena rządzi :) U mnie do rozpadu dochodzi po ok. pół roku codziennego męczenia :) Idelana do masażu i peelingu :) moje łokcie i stopy są teraz gładziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kosmetyki <3 a paletki ze sleeka zazdroszczę!
    Zapraszam do siebie, wracam do blogowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobre zakupy nie są złe:) mam ta paletkę i jest naprawdę świetna i co ważne można jej użyć na każdą okazję:) Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier Essie piękny,gumke z HM wlasnie mam w kolorze rozowego zlota :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam szampon z Pharmaceris - udało mi się go kupić za 15 zł (kupony w Superpharm)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super zakupy!!! Balsam L'Occitane za złotówkę??? :O
    A te świeczki z Ikea uwielbiam, teraz widziałam, że jakieś nowe zapachu wprowadzili!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię te chusteczki z Dax-a
    Fajne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne i różnorodne zakupki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zakupy polubię na tą gumkę złotą z H&M ale nigdy jej nie mogę spotkać;(

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę, że zakupy udane :)
    ja mam balsam do ciała Loccitane masło shea - i jest świetne właśnie zakupiłam kolejne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie daj znać jak Ci sie sprawdza ten szampon z Pharmaceris;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem bardzo zadowolona z tego szamponu z Pharmacerisa :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://roznosci-kosmetyczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Książka?
    http://www.noir.pl/ksiazka/559/Ignacio--del-Valle-Czas-obcych-wladcow

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...