16 lutego 2013

Nowości - luty

Tytuł to nowości ale tak serio to są to kosmetyki w większości z początku lutego. Z racji tego że odbyło się spotkanie Poznańskich blogerek, tak się stało że mam zapas kosmetyków na jakiś czas, a to co mi nie pasuje trafi do kogoś innego. Widziałyście kilka postów temu zdjęcia ze zjazdu Blogerek. Wracając do tematu musiałam albo raczej chciałam zaopatrzyć się też w kilka kosmetyków np. kolorowych ponieważ planuję film o kosmetykach Essence, i kupiłam kosmetyki które kiedyś miałam ale mi się skończyły a chciałam je pokazać w filmie. Trafiłam też na promocję i kupiłam gadżet do włosów. I nadal skupiam się na walce z wypadaniem, zrobiłam aktualne padania krwi i niestety ale moje wypadanie związane jest z hormonami między innymi. Ale działam dalej i się nie poddaję.

Zobrazujmy moją wypowiedź.



Lakiery do paznokci:
Mariza 49
Venita G06
Joko J146
Wysuszacz Lakiery Venita 
Rzęsy Ardell
 Delia henna grafitowa
Mariza mineralny podkład nr 02 
Mariza złota maroka



Essence cień w musie 
Essence błyszczyk XXXL shine
Essence kredka do ust 
Essence podkład w musie



Nasiona Kozieradki
Skrzyp i pokrzywa w kapsułkach 


chusteczki  Tibelly baby


Green Pharmacery Eliksir ziołowy do włosów
Green Pharmacery szampon
Green Pharmacery jedwab w płynie


Kredka do brwi Classics


Balsam do ciała Bandi
Masło do ciała Put&RUB 


Pat&Rub Balsam do rąk żurawina i cytryna
Mariza krem ochronny do rąk
Barwa krem pielęgnacyjny do rąk z ekstraktem z czarnej porzeczki
Green Pharmacery krem do stóp


Żel pod prysznic Original Source  czekolada i mięta
Żel do kąpieli Original Source mango i makadamia


Szampon Babydream dla dzieci
Maska WAX do włosów zniszczonych i ciemnych
Lakier do włosów czarny taft


Lokówka Babyliss


 Orientana - maska-krem pod oczy
Dermedic - żel do mycia twarzy cera mieszana i tłusta
Venita krem do twarzy z filtrem



Barwa - antybakteryjny żel do mycia ciała
Barwa - balsam do ciała pomarańcza+guarana

Pozdrawiam



14 komentarzy:

  1. Ulala ile tego jest :) super zakupki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połowa to dobroci które dostałam na spotkaniu ;)

      Usuń
  2. Ja na wypadanie włosów stosuje teraz Olej oeparol w kapsułkach:)

    Troche tego masz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też właśnie stosuje te tabletki na wypadanie włosów i są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, lokówka <3 i rzęsy Ardell, też muszę je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sporo tego ;) bardzo jestem ciekawa Green Pharmacery do włosów, szczególnie tego jedwabiu

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale duże zakupy :) właśnie przypomniałaś że że miałam zaopatrzyć się w henne Wax :) dziękuje :* daj znać jak sprawdził się żel do mycia twarzy Dermedic. Jestem bardzo ciekawa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile nowości;) daj znać co sądzisz o podkładzie w musie z Essence;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zakupy, marzą mi się te rzęski:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...