13 lutego 2013

Poznańskie Spotkanie Blogerek

Chyba jako ostatnia wspominam o spotkaniu, które miało miejsce w Filigrando w Starym Browarze. Chodzi oczywiście o II edycję Poznańskiego Spotkania Blogerek. Dziewczyn było dużo, nie spodziewałam się aż tylu.Także bardzo się cieszę. Ciężko się rozmawiało na 2 stoły, ale jakoś dałyśmy radę. Szkoda tylko że nie mogłam zostać do końca. Na spotkaniu odwiedziła nas Pani z firmy Pat&Rub i można było z nią porozmawiać oczywiście o kosmetykach ;) Było miło i sympatycznie.

W tym miejscu chciałabym serdecznie podziękować każdej z dziewczyn i mam nadzieję że widzimy się za jakiś czas!  

















Lista dziewczyn i ich blogi



Pozdrawiam


24 komentarze:

  1. a w Toruniu nikt nie organizuje?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wiem tego niestety.

      Usuń
    2. na Toruń to i ja bym sie pisała:) albo Bydgoszcz:)

      Usuń
    3. Orlica czasem w toruniu coś organizuje:)

      Usuń
  2. Wygląda na świetną zabawę i miłą atmosferę ; ))

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo my w SZCZECINIE mamy 16go :P i już nie moge się doczekac pokazuj co dostałaś !

    www.kasiabanaszak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotkanie było przemiłe :) mam nadzieję, że następne już wkrótce i będę miała okazję poznać i porozmawiać z tymi, z którymi nie miałam okazji ostatnio. Między innymi z Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe no ja też mam taką nadzieję, żeby porozmawiać z Tobą ;)

      Usuń
  5. było ekstra:) Boszzz jak wyszłam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że tak następnym razem musimy porozmawiać ;)

      Usuń
  6. Oj fajne te Wasze spotkanka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie w marcu czeka spotkanie blogerek z podkarpacia i już się nie mogę doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne są takie spotkania, szkoda, że ja na takim wygwizdowiu mieszkam ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...