7 lutego 2013

Ulubieńcy Stycznia 2013

Cześć!

Tak wiem że Styczeń skończył się tydzień temu, ale chcę pokazać kosmetyki i akcesoria, które bardzo często stosowałam w danym miesiącu. Dajcie znać czy używałyście któryś kosmetyk i czy u Was się sprawdził . Albo chcecie coś mi polecić? Jestem otwarta na sugestie.










Lista ulubieńców : 


Olejek Alterra - Brzoza i Pomarańcza
Jedwab CHI 
Lakier Douglas nr 20 Hawaiian sunrise
Lakier Vipera nr 47
Lakier China Glaze nr 169 Don't touch my tiara
Rozświetlacz Lumiere Island Sands
Róż Annabelleminerals Romantic
Korektor Essence Stay all day nr 10
Podkład Pharmaceris matujący z laktoflawiną nr 02
Podklad Pharmaceris nawilżający z sylimaryną nr 02 
Pomadka Wibo Eliksir nr 01
Pomadka Wibo Eliksir nr 04 
Cień Inglot nr 351 matt
Cień Inglot nr 378 matt
Żel pod prysznic Ziaja jagoda i porzeczka
Olejek KHADI Amla
Żelowa maska na oczy
Pędzel Inglot 8OHP


Pozdrawiam !


24 komentarze:

  1. pomadki Wibo jak najbardziej na tak :) mam także ten korektor z Essence ale nadal szukam czegoś lepszego w rozsądnej cenie, chociaż ten nie jest zły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam nic innego niż Essence w tej cenie ale jak znajdę dam znać ;)

      Usuń
  2. lakiery śliczne maja odcienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie mam też essie z tych kolorów hihihi

      Usuń
  3. nie wiesz jak sie cieszę,że wróciłaś na yt

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam ten balsam z lirene :-) a Ty jestes nieziemska, przepiekne oczy masz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kupić nowt balsam ten już mi się kończy ;)

      Usuń
  5. olejek z Alterry najlepszy <3



    Zapraszam do mnie, obserwujemy?



    OdpowiedzUsuń
  6. sama obecnie testuję olejek Khadi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo ulubieńców Ci się zebrało ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale dużo masz ulubieńców.Przydatne info :):)ha olejek Khadi jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, że znów nagrywasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, nie wiedziałam, że nagrywasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo ulubieńców! Nie mogę się przekonać do tych pomadek Wibo. Wszyscy je zachwalają, a mnie zniechęca opakowanie. Wiem, wiem, że nie powinno się oceniać ... Też mam ten pędzelek z Inglota, ale mój trzeba było kilka razy wyprać, bo na początku był strasznie twardy. Teraz jest troszkę lepiej ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...