17 marca 2013

Blogi kosmetyczne cz.1

Ostatnio dość intensywnie czytam blogi kosmetyczne, i bardzo podobają mi się posty o ulubionych blogach. Pomyślałam że ja też coś takiego zrobię. Obserwuje ponad 130 blogów + do tego różne inne blogi, gdzie nie jestem publicznym obserwatorem. Dziś skupię się na blogach kosmetycznych.

Na początek dość istotny fakt, lubię przejrzyste blogi z białym lub jasnym tłem. Lepiej mi się takie czyta i nie bolą mnie oczy. Jestem wzrokowcem i dlatego też, lubię ładne blogi.

No to zaczynamy:



1/ Blog Agaty odnalazłam stosunkowo późno, oczywiście ładny i estetyczny blog. Podobają mi się wpisy lifestylowe i kulinarne, ponieważ nie zamyka się tylko na tematy kosmetyczne, co jest świetnym urozmaiceniem bloga.

http://www.agatabielecka.pl/





2/ Bardzo ładna właścicielka bloga, świetne zdjęcia, zawsze ciekawa czcionka i kolorystyka. Główny atut to pomysłowość postów. Można czerpać inspiracje ;)

http://april-station.blogspot.com/







3/ Bardzo często znajdziemy w tym blogu przydatne posty i recenzje ( mój ulubiony post o podkładach). Znajdziemy naprawdę dużo kosmetyków ;)

http://www.atqabeauty.com/



4/ Kolejny blog jest bardzo czysty i przejrzysty. A dodatkowo posiada ładne zdjęcia aż chce się oglądać i czytać. Gosia piszę konkretnie i na temat ;)

http://blogosia.blogspot.com/



5/ Tutaj znajdziecie wszystko;) Fajne makijaże, piękne zdjęcia, dużo kosmetyków. Ale głównym atutem jest szeroko rozwinięta tematyka włosów. Plus za mnóstwo porad odnośnie właśnie ich. 
Mimo że nie przepadałam za taką "kostkową" formą postów, w tym blogu zupełnie mi to nie przeszkadza ;)

http://www.idaliablog.com/




Jeśli macie ochotę napiszcie w komentarzach blogi które polecacie, albo swoje linki, chętnie poczytam i pooglądam ;) Za miesiąc zrobię kolejny post tego typu.

Wasza M.

41 komentarzy:

  1. Na blogi Blogosi i Idalii wchodzę regularnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam wszystkie i regularnie czytam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość z blogów znam i lubię :). Ja dopiero stawiam pierwsze kroki w blogerskim świecie, ale mimo wszystko zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, jak miło :) dziękuję Ci kochana za wyróżnienie! :) resztę wymienionych blogów również znam i bardzo lubię :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jestem stałą czytelniczką tych blogów :) Jak również Twojego :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie odwiedzę polecone przez ciebie blogi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem na blogspocie długo, ale dopiero od niedawna wrzucam regularne wpisy i niestety nie znałam tych dziewczyn. Ale na szczęście już znam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wyróżnienie i przemiły opis mojego bloga :) Ogromnie cieszę się, że April's Station należy do Twoich ulubionych blogów!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że warto mieć twój blog w obserwowanych ;)

      Usuń
  9. Jestem nowa na blogerze, ale z chęcią poznam wymienione przez Ciebie dziewczyny :) I czekam na kolejną porcję blogów godnych polecenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następna porcja na pewno się pojawi ;)

      Usuń
  10. no więc zapraszam do siebie ;)) może i u mnie znajdziesz coś inspirującego. Sama się zastanawiam, czy nie zamieścić podobnego posta u siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z Tobą co do przejrzystości. Jasne tła wyglądają zwyczajnie estetycznie.
    Dołączam do grona obserwatorów jak chcesz się odwzajemnić zapraszam do mnie w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wolnej chwili będę przeglądać nowe blogi ;)

      Usuń
  12. Madzia, bardzo dziękuję za wyróżnienie, miło znaleźć się w tak doborowym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo ;) Należało Ci się hihi;)

      Usuń
  13. Madziu jeśli masz ochotę to zapraszam Cię na mojego początkującego bloga dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem :)
    www.whitemakeup.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czytam regularnie dwa z nich :) też lubię jak jest jasno i przejrzyście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chętnie przeczytam tego typu post u Ciebie;)

      Usuń
  15. Bardzo lubię takie zestawienia ulubionych blogów. Zaraz je przejrzę bo kojarzę tylko jeden z nich. Blogi przeglądam już od ponad roku, natomiast własne konto załozyłam w zeszłym miesiącu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię takie zestawienia i będzie takich więcej ;)

      Usuń
  16. Wow! Ale zaskoczenie!! Dziękuję bardzo za wyróżnienie :-))) :* Strasznie mi miło :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  17. akurat zadnego z tych blogow nie znam, ale juz zagladam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przypadkiem trafiłam na Twojego bloga i będę wchodziła częściej ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...