13 marca 2013

Eveline BB CREAM - krem tonujący czy prawdziwy Beauty Cream?

Miałam okazję przekonać się czy kosmetyk, który zaproponowała firma Eveline, jest godna zakupu czy chwyt marketingowy im się udał ? Dobrze wiemy że kremy BB pochodzą z Azji, gdy firmy kosmetyczne podchwyciły temat, na polskim rynku "kremy BB" zaczeły rosnąć jak przysłowiowe grzyby po deszczu. Ja też chciałam przetestować taki krem, ponieważ jako posiadaczka suchych policzków myślałam że taki krem ładnie będzie wyglądał na mojej skórze i dodatkowo ją nawilży.



Opakowanie kremu ma postać tubki, z klasycznym otworem. Dodatkowo krem przy zakupie zapakowany jest w kartonik, na którym znajdziemy dużo informacji. 


Inci:Aqua/Water,Propylene Glycol,Titanium Dioxide,Dicaprylyl Carbonate,Isocetyl Stearoyl Stearate,Isopropyl Myristate,Pentaerythrityl Distearate,Butyl Methoxydibenzoylmethane Dicaprylyl Ether,Ethylhexyl Methoxycinnamate,PVP,Glic erin,Urea,PEG-20 Methyl Glucose Sequistearate,Cetearyl Alcohol,Magnesium Aluminium Silicate,Sodium Polyacrylate,Hyaluronic Acid,Disodium Cetearyl Sulfosuccinate,Phenoxyeth anol/Methylparaben/Butylparaben/Ethylparaben/Propylparaben,Hydrolized Collagen/Hydrolized Elastin,Aloe Barbadensis Leaf Extract,Citrus Medica Limonum(Lemon) Juice,Caffeine,DMDM Hydantoin,Parfum,Propylen e Glycol/Water/Hydrolized Silk,Polysorbate 20/PEG-20 Glyceryl Laurate/Aqua/Tocopherol/Linoleic Acid /Retinyl Palmitate,Hydrolyzed Viola Tricolor Extract,Disodium EDTA,Maris Sal,Cl 77491,Cl 77492,Cl 77499

Skład mimo swojej długości nie jest najgorszy, widziałam kremy BB z gorszymi składnikami. Co nie zmienia faktu że jako kosmetyk pielęgnacyjny nie spełnia moich oczekiwań. Zapach delikatny i bardzo przyjemny. Szybko zanika, na twarzy jest niewyczuwalny. Plusem jest cena około 15 zł za 50ml. 




Kosmetyk ma konsystencję lekkiego musu, co zaliczam jako pozytyw, ponieważ lubię kosmetyki w musie. Co do koloru to cisną mi się na usta brzydkie wyrazy. Krem ma fatalny odcień, bardzo ciemny jak na krem do jasnej cery. W laboratorium chyba pomylili barwniki. Latem może się okazać że odcień będzie dobry, natomiast na pozostałe części roku nie.



Paradoksem jest fakt że krem mało kryje, i ja to rozumiem. Natomiast skąd opis od producenta że pokrywa zaczerwienienia i niedoskonałości? Lecz krem ma dużo pigmentu i odcina się od szyji. Kosmetyk faktycznie ma właściwości lekko nawilżające. Krem aplikowałam jak byłam w domu i nie sprawdziłam go w warunkach na dworze. Ale mam wrażenie że szybko się ścierał, przy aplikacji się smużył i robił plamy.  Filtr ma z tym się zgodzę. Ale w życiu nie powiem że daje efekt Baby Face. Na twarzy wygląda kiepsko, podkreśla włoski,wchodzi w pory. Same zobaczcie efekt :


Nie ma efektu rozświetlenia czy też wyrównania kolorytu. Kiepski kosmetyk, jak dla mnie. I nie skuszę się na inne tego typu kremy, chyba że jakiś faktycznie mnie zachwyci lub będzie miał dobre opinie na blogach.

Jakie kremy typu BB używałyście, chodzi mi o kremy Azjatyckie jaki i o te Europejskie?

Wasza. M.

49 komentarzy:

  1. Czyli kolejna wielkie "G" i ściema. Chyba nie ma co próbować żadnych odpowiedników z nazwą "BB" bo wszystkie są niestety nic nie warte. Tak jak i mój Rimmel :///

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, i jakoś nie kusi mnie następny.

      Usuń
  2. O kurcze szkoda bo kolor był by dla mnie dobry... może sprawdzi sie jako lekki krem na lato:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie latem kolor dobry i dla mnie, ale nie wiem czy jeszcze będzie ze mną ;)

      Usuń
  3. żadnego BB creamu jeszcze nie stosowałam, za dużo się złych opini naczytałam, jedynym pozytywnie okreslonym tego typu kremem jest z my secret i zapewne na niego się pokuszę w swoim czasie :) póki co nie ciągnie mnie do tego wcale bo mam troszkę wiecej do zakrywania ze względów uczuleniowych..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę muszę poczytać opinie na temat tego kosmetyku z My Secret ;)

      Usuń
  4. Nie miałam, ale póki co Eveline troszke mnie rozczarowuje...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tego kremu bb,z garniera lubię bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie stosowałam Garniera i chyba nie będę :)

      Usuń
  6. Miałam ten krem latem dop karnacji ciemnej i to była masakra ,myślałam że nie umiem go poprawnie zaaplikować bo smugi i zacieki to była normalka .Za chiny ludowe nie mogłam zmatowić tego kremu bo 'błysk' przebijał nawet przez skrobię ziemniaczaną krem oddałam babci. Dosłownie kilka dni temu kupiłam krem BB również od Eveline(choć miałam wielkie opory) 8w1 matujący który co prawda nie matuje ale spisuje się baardzo dobrze ,bardzo fajnie wyrównuje koloryt skóry ,na mojej mieszanej cerze o dziwo utrzymuje się całkiem przyzwoicie ,kolor dla cery jasnej jest jaśniejszy niż w tej wersji(wnioskuję tylko po zdjęciu) choć dla bladzioszków sie nie nada.U mnie nałożony na szyi jest pomarańczowawy ale gdy nakładam go na twarz o dziwo się wtapia i nie ma tego efektu w razie czego przyruszam szyję brązerem i nic się nie odcina a jestem osobą dość bladą bo uzywam revlon CS 150 Buff

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja matującego nie mogę wolę coś nawilżającego ale jak widać to nie to. Fajnie że tobie się sprawdziła ta wersja matująca ! ;*

      Usuń
  7. A! i jeszcze jedna ciekawostka. Przed zakupem poradziłam się jednej z pingerowiczek ponieważ ona miała kremik 8w1 już jakiś czas ,byłam ciekawa jej zdania z tego co mi napisała powiedziała że wersja Eveline matująca jest swoim działaniem ,efektem najbardziej zbliżona do efektu jaki dają azjatyckie kremy BB których kilka używała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytając te wszystkie opinie o kremach BB nie miałam żadnego i raczej się nie skuszę chyba, że na wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a jak dla mnie był świetny ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę fajnie że na twojej cerze się sprawdził;)

      Usuń
  10. Kolorówce Eveline mówię stanowczo NIE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie mam nic więcej od nich z kolorówki :)

      Usuń
  11. widzialam go na zywo, troche ciemny jak do jasnej karnacji
    I.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie miałam jeszcze żadnego kremu BB

    OdpowiedzUsuń
  13. mam go , na lato byl fajny a teraz cos z nim sie stalo i sie mega wazy na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli chodzi o azjatyckie BB to miałam kilka próbek ale ta zabawa chyba nie dla mnie, jedyny europejski udawacz BB, który sprawdził się dobrze to ten z Maybelline. BTW. ten kolor jest rzeczywiście okropny :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor ciemny na maxa, może się skuszę na ten Azjatycki za jakiś czas ;)

      Usuń
  15. na skórze wygląda całkiem fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podkłady, które wyglądają 100% lepiej ;)

      Usuń
  16. Mam niby krem BB z tej firmy tylko do skóry tłustej i też mi się nie spodobał chociaż dość dobrze kryje.Posiadam także skin79 ten różowy.To jest całkowicie inny krem mniej kryje,ale skóra wygląda o niebo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie zależy na jakimś przyzwoitym kryciu ;)

      Usuń
  17. Ja generalnie lubię kremy tonujące, czy też nasze rodzime kremy BB. Bardzo lubię ten z Garniera, ale nie do cery tłustej tylko ten, który ukazał się na rynku jako pierwszy. Nie ma dużego krycia, ale pięknie nawilża skórę, długo się trzyma na twarzy choć trzeba go niestety przypudrować, bo niesamowicie się błyszczy. Ja mam kolor jasny i pięknie stapia się z cerą wyrównując jej koloryt. Polecam, obecnie jest po niecałe 16 zł w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Jak nawilża to fajnie, może się skuszę ;)

      Usuń
  18. dla te drogeryjne kremy bb to farsa

    OdpowiedzUsuń
  19. no u mnie jest tak, że z głównej sie nic nie da:( tylko jak kliknie sie w post to wszystko chodzi- zresztą nie wszystko, bo komentarza dodać sama u siebie nie mogę:(

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam wersję do cery mieszanej i również nie powala..

    OdpowiedzUsuń
  21. Garniera też się nie sprawdził, chyba jednak pomysł kremów BB nie jest dobrym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  22. widziałam dziś tego żółtka na blogu kosmetycznej krainy, dziękuję postoję haha

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam krem BB z maybelline i jestem mega zadowolona z niego :) swietnie wpasowuje sie w cere i wyrownuje kolory, skora jest gladka i mila w dotyku, uczucie odswiezenia. Dla mnie idealny jest. Oczywiscie niedoskonalosci nie ukryje, ale od tego mam korektor :]

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie też się ten krem "bb" nie sprawdził. Z drogeryjnych jestem zadowolona z Garnier do cery tłustej i mieszanej a z azjatyckich korzystałam z 4 próbek skin79 i misha perfect cover, ale niestety kolorystycznie żaden nie przypadł mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  25. z dobraniem odpowiedniego koloru podkładu czy pudru zawsze są problemy, tak jest i w tym przypadku: kolor albo komuś podpasuje albo nie. Ja stosowałam ten BB latem i sprawdził się doskonale. Zależało mi na tym, żeby twarz wyglądała na minimalnie umalowaną. I właśnie z tym bb eveline to się udało: lekko pokrywa, ale nie tworzy maski, ładnie nawilża, wyrównuje koloryt skóry, nie zapycha. Moim zdaniem do takiego minimalistycznego, naturalnego makijażu sprawdza się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja używam azjatyckich i mogę powiedzieć że ich odkrycie zmieniło moje podejście do makijażu:) Są rewelacyjne - świetnie kryją, ale też odżywiają skórę. Porównania z "naszymi" BB nie ma, to zwykły chwyt marketingowy.
    A w ogóle wszystkie koreańskie kosmetyki mnie zachwycają, jestem na etapie testowania i zakochalam się w tych produktach - działają jak produkty z najwyższych półek (sisley, dior) a ceny kilkukrotnie niższe, zwłaszcza jak weźmie się pod uwagę wydajność. Jestem zachwycona:)
    Tylko drobny tip - uwaga na chińskie podróbki! Jest tego masa, niestety.I na sklep pinkmelon -jest z nim mega afera, dziewczyna inkasuje kasę a produktów nie wysyła.
    Ja mogę polecić sklepik w ktorym kupuję i mogę odbierać osobiście ; https://www.facebook.com/pages/Korean-Cosmetics/451406921597711

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...