3 marca 2013

Krem Lirene z 10% Shea Butter



Cześć dziewczyny!

Z racji tego iż uzbierało mi się dość dużo opakowań kremu do rąk. Zmobilizowałam się do regularnego stosowania tego kosmetyku. Dodatkowo mam duże problemy z skórą dłoni, także warto być systematycznym. Przyznam się szczerze, że jestem wymagające jeśli chodzi o kremy do rąk. Lubię jak mocno nawilżają i pięknie pachną.

Na początek wykorzystałam mały pojemnościowo krem - 50ml z firmy Lirene z 10% stężeniem masłem Shea. Skład był przeciętny z zawartością parafiny na przodzie składu. Konsystencja była powiedzmy prawidłowa, nie za gęsta ale też nie leista. Ładnie się krem wchłaniał, ale nie podobało mi się to iż na początku mocno się kleił i musiałam odczekać żeby móc zając się czymś innym.
Zapach faktycznie podobny do masła Shea, lecz mało intensywny i długo się nie utrzymywał.



Natomiast najważniejsze są właściwości. Krem nawilżał w stopniu dostatecznym, przy czym nie wyróżniał się na tle innych kremów, które do tej pory stosowałam. Natomiast nie mogę stwierdzić, iż nie nawilżał bo to kłamstwo. Nie nazwałabym tego kremu ratunkiem.
Uważam że jest to przeciętny krem do rąk, fajny pojemnościowo do torebki.
Tyle jeśli chodzi o ten krem.

Ciao!
Magdalena






13 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji używać kremów do rąk firmy Lirene, balsamy do ciała bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie używałam ich kremów do rąk

    OdpowiedzUsuń
  3. zachwycił mie ten krem mocno

    OdpowiedzUsuń
  4. Kremy do rąk to taka część kosmetyków, na którą zwracam najmniej uwagi. Jednak gdy potrzebuję mega regeneracji stawiam na pewniaki. Lirene nie miałam i wątpię, bym się skusiła. Najskuteczniejsze nawilżenie odczułam przy używaniu kremu Kamill (w różowej tubce) oraz Decubal (w czerwonym opakowku).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo słyszałam o kremie Kamill może jak skończe moje zapasy ;p

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze żadnego kremu do rąk z Lirene

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam przyjemności używać tych kremów ale chyba nie żałuję ;) Obecnie moje dłonie sa przeraźliwie przesuszone wiec potrzebuje silnego wsparcia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze 2 inne opakowania więc zapas jest tylko z innej serii hehehe. A moje dłonie to długa historia, nic ich nie nawilża oprócz maści z witaminą A

      Usuń
  7. Poczta mi nie dziala na kompie wiec ja tylko na chwilke. Polecony poszedl w poniedialek priorytetem, jest juz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ;) Wielkie Dziękuje ;*

      Usuń
    2. ufff:) mam nadzieję, że u Ciebie balsamy sie sprawdzą:0 ja swoje ledwo zużyłam:(

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...