15 marca 2013

Ulubione kosmetyki w Lutym


Tak, tak bardzo późno Ci ulubieńcy. Niestety ale moim priorytetem jest życie i po obowiązkach przychodzi czas na przyjemności czyli na blog i youtube ;)



Ulubieńcy specyficznie i myślę że bardzo ciekawi. Głównie kolorówka z racji tego iż w pielęgnacji w lutym szały nie było, nie będę pokazywać kosmetyków, które są bardzo przeciętne.


Moje odkrycie w tym roku, krem - maska pod oczy i na powieki z firmy Orientana, Skład ma przepiękny, krótki i prosty. Nie zawiera PEG-ów, parabenów, sylikonów i parafiny.Skóra jest nawilżona,odżywiona, gładka i elastyczna. Efekty wygładzenia widać dość szybko. 


Mleczko do ciała  z L'occitane nie zachwyciło mnie pod względem nawilżenia, ponieważ nawilża tak sobie. Za to zapach piwonii na tyle mi się spodobał że stosuje mleczko jako perfumy ;) Zapach dość długo się utrzymuje.


Balsam opalający z Fake Bake znalazł się tutaj z racji tego iż daje momentalnie opaleniznę i wystarczy jedna aplikacje aby mieć brązowe ciało kilka dni.


Odżywka Jantar to hit na Polskich blogach. Plus za brak alkoholu w składzie, i za działanie ( zmniejsza wypadanie włosów i pojawiają się nowe). Najlepiej stosować co 2 dzień.


Gdy nie używam mleczka o którym pisałam powyżej stosuje perfumy Niny Ricci Premier Jour - idealne kobiece ale nie duszące perfumy na wiosnę ;) 


Kredka do brwi z Classics trafiła do ulubieńców z racji dobrej ceny i dostępności. Odpowiada mi również kolor - piękny grafit. Dodatkowo długo utrzymuje cienie więc stanowi dla nich świetną bazę.


Piękny i unikatowy cień a do tego mineralny, dobrze się rozciera, jest mocno napigmentowany. Długo się utrzymuje i łatwo aplikuje.


Kolejny cień, po który sięgałam gdy bardzo się spieszyłam, kremowa konsystencja i trwałość tego cienia to jego główne atuty.


Liquid z Kobo, idealnie komponuje się z eyelinerem kremowym i ułatwia jego aplikacje.Fajnie się sprawdza jako kosmetyk do zmieniania konsystencji innych produktów.


Perfekcyjny błyszczyk, kolor bardzo ładny ( szukam zamiennika) bardzo dobra trwałość i konsystencja. Resztę zalet wymieniłam w filmie.


Pomadki z Inglota, w formie wkładów, które nie wysuszają. Nie są też nawilżające, ale za to mają piękne kolory ( na zdjęciu odcienie neutralne) i wygodne w stosowaniu.


Moja pierwsza paletka ze Sleeka i mimo że trwałość jest taka sobie to kolory ma bardzo ładne i konsystencja cieni również jest dobra, jakby lekko mokra.


Róż z firmy Pupa ma same zalety, ma piękny kolor w odcieniu różowym, wykończenie lekko satynowe na twarzy. Minimalne drobiny, które tak na prawdę są nie widoczne a jednak dają efekt świeżości na twarzy. Długo się utrzymuje i ładnie pachnie.


Wasza M.

18 komentarzy:

  1. Wcierka Jantar jest również moim ulubieńcem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I moim ale testuje już coś innego ;)

      Usuń
  2. Też bardzo lubię wcierke Jantar :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jantar to już hit wszech czasów ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. jantar i paletka sleek to jedne z moich ulubionych wszechczasów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten róż wygląda bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię za bardzo róży, ale ten jest piękny.

      Usuń
  6. super !
    widzę same cudeńka :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z tym całym Jantarem to już się wszędzie spotkałam, w końcu sama będę musiała go kupić :) można go dostać w Rossmannach/Naturze? jaka cena mniej więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma w tych drogeriach, ja znalazłam w sklepie Społem, tani ale nie pamiętam ceny ;)

      Usuń
  8. Witam! Niedawno widziałam, że zamówiłaś próbki z Johnson Baby i z tym do głowy przyszło mi pytanie: czy później przychodzą na podany adres jakieś katalogi czy coś z tym związane? Chciałabym je zamówić, ale i uniknąć nie potrzebnych przesyłek w mojej skrzynce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie niestety Orientana działa tak sobie mimo regularności stosowania :/ ale róż wygląda cudownie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...