20 marca 2013

Wiosenny Duet

Wiosna do nas nie przychodzi więc pomyślałam że czas na bardziej kolorowy makijaż. Chciałam jakiś kolor w ciepłej tonacji i zdecydowałam się na koralowo-pomarańczowy cień na całą powiekę.
Ale żeby nie było nudno dodałam fioletową kreskę. Jeśli macie ochotę zrobiłam też tutorial do tego makijażu.












Lista użytych kosmetyków :


podkład - Beautycycle kolor light + Pharmaceris nawilżający kolor natural
rozświetlacz MeMeMe Sunbeam
korektor Essence stay all day nr 10
brązer Sleek Face Contour Kit Light 884
Farbka do ust Sleek nr 156
tusz do rzęs Wibo Growing Lashes
kredka Enjoy nr 10
rzęs Ardell Demi Wispies
klej do rzęs Duo
cień do brwi Inglot nr 378
cielisty cień Inglot nr 351 matt
koralowy cień KOBO nr 106
Cień fioletowy - paleta 120 cieni
cień jasny żółty Sleek Supreme
cień żółty Sleek Supreme


Wasza M

42 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. To nie moje ;) To rzęsy Ardell

      Usuń
    2. Własnie miałam pytać, czy to Twoje własne rzęsy, bo robią wrażenie, a wglądają naturalnie (poza tym, że taaakie długie!)

      Usuń
  2. Wiosna, wiosna...
    Wiosna, ach to TY!
    Ślicznie! Już nie mogę się doczekać kolorów - innych niż szaro-buro białych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. letnie miesiące:) taki...hmmm sierpień na oku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna letnia propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe połączenie tego pomarańczu i fioletu, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne <3 Ja do tej pory łączyłam fiolet z żółtym lub różowym, ale teraz to się zmieni. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z żółtym też fajnie wygląda takie połączenie;)

      Usuń
  7. świetna kreska...masz niesamowite oczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. czyzbys inspirowała się pixiwoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio dziewczyny pokazywały coś podobnego :)

      Usuń
    2. Który tutorial ? (bo ja nie widzę )

      Usuń
  9. fjuu rzeczywiście wiosennie tu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja bluzka idealnie komponuje sie z Twoimi teczowkami!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. juz od dawna mam ja w zamiarze kupic;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co tam makijaż , jakieś kreski jak ja widzę tylko Twoje włosy <3 Aaaaaaaaaaaaaaaa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długie, ale mi się już znudziły ale mam cykora żeby obciąć ;*

      Usuń
    2. Tobie się długie znudziły a ja wszystko bym dała, żeby mieć takie ładne, długie :)

      Usuń
  13. śliczny makijaz
    Nic dodac nic ujać
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...