10 kwietnia 2013

Relacja z Targów Beauty Vision i Look 2013 + Spotkanie Blogerek

Czas na moją relacje z Targów Beauty Vision i Look oraz kilka przemyśleń.
Jak wiecie 6-7.04.2013 odbyły się w stolicy Wielkopolski targi kosmetyczno - fryzjerskie.
Targi były dostępne dla wszystkich, czyli dla osób z branży jak i dla tzw. szerszej publiczności.
Między godziną 10:00 a 18:00 każdy mógł być na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Ceny biletów to 27 zł dla osób z branży kosmetycznej, fryzjerskiej, solaryjnej lub styliści, oraz 37 zł dla wszystkich innych chętnych osób. Natomiast blogerki otrzymały zaproszenia od Targów za co serdecznie dziękuje.




Na targi chodzę od 5-6 lat i cieszę się że tegoroczne odbył się na tzw. czteropaku, ponieważ jest to najlepsze rozłożenie pawilonów i dość wygodne. W zeszłym roku odbyły się na innych pawilonach i średnio mi się podobało.

Wystawców było bardzo dużo ( spis wystawców można znaleźć tutaj  i tutaj ) ale szkoda że większe pokazy miały związek z fryzjerstwem niż z kosmetyką, mam nadzieje że za rok będzie odwrotnie.

Na targach można było zakupić kosmetyki profesjonale, zobaczyć pokazy fryzjerskie i kosmetyczne ( kosmetycznych było niestety dużo mniej i zmniejszmy rozmachem) ale za to bardzo ciekawe min. pokazy : makijażu permanentnego, oxybrazję, mezoterapię, pokazy makijażu, aplikacja rzęs 1:1.  Można było skorzystać za dodatkową opłatą z kongresu na temat podologii oraz wiele innych atrakcji.

Jeśli chodzi o samych wystawców, to większość posiadała dobre stoiska, do których był łatwy dostęp, a niektórzy kompletnie nie przemyśleli ustawienia i wielkości stoiska.... niestety ale OPI się nie popisało. Szkoda że nie było Essie. Clarena jak zawsze rewelacja pod każdym względem i tak naprawdę dużo stoik była na poziomie.Ważna dla mnie była też obsługa  i tutaj prawie wszyscy byli mili i zainteresowani potęcjalną klientką. Na koniec odbyło się spotkanie blogerek na którym było jak zawsze miło i sympatycznie, poznałam też nowe osoby ;)


Zapraszam do obejrzenia zdjęć:




































 Spotkanie Blogerek :









Moje zakupy :

Algi z Clareny - moje ulubione 

rzęsy Ardell 

wzorniki 

moje ulubione rzęsy z Ardell

szampon Batiste

Lakier hybrydowy w pięknym koralowo-czerwonym kolorze 

akcesoria


Podsumowując z Targów jestem zadowolona, tylko mam nadzieję za rok będą pokazy kosmetyczne na dużej scenie. A następne targi już 27-27.04.2014 aby nic nie przegapić warto śledzić Targi na FB LOOKbeautyVISION


Wasza.M


P.S Postaram się do końca tygodnia wgrać relacje z targów na YT  ;)









28 komentarzy:

  1. chlip chlip :/ zazdroszczę spotkania :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No buu, szkoda że nie byłaś. Ale następnym razem się spotkamy ;)

      Usuń
  2. A takie rzęsy Madzia ile razy używasz? Generalnie stosowałam sztuczne rzęsy może z dwa razy, wiec to dla mnie nowość, ale będę wdzięczna za info. Daj jeszcze znać jakiego kleju do nich używasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzęsy właśnie polecam z Ardell,ponieważ są robione z naturalnych rzęs a nie z plastiku, klej Duo, kupisz go w Inglocie( tylko musi wysychać na przeźroczysto czyli musi być biały na początku).Rzęsy po każdym zastosowaniu, czyszcze dokładnie z resztek kleju i delikatnie płynem do demakijażu za pomocą patyczka kosmetycznego i wtedy mogę je używać wielokrotnie. Rzęsy trafiają do kosza jak już są powyginane i widzę że czas na nową parę ;)

      Usuń
    2. Dzięki za info, wszystko notuję :D
      A za ile są takie rzęsy? :)

      Usuń
    3. Za ok. 20 zł z przesyłką ;)

      Usuń
    4. dzięki za info, na pewno sobie zamówię :)
      Polecasz może jakieś konkretne na pierwszy raz? Może te wispies?

      Usuń
    5. Na początek możesz zakupić połówki rzęs - są łatwiejsze w aplikacji, wyglądają naturalnie ;)

      Usuń
  3. haha no dzięki za zdjęcie mojej wielkiej dupy ;P oj fajnie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małą masz tą dupe ;p Ja mam większą ;)

      Usuń
  4. Ooo jezusicku zlituj się nade mną! :P Spotaknie super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej no mam super foty z tobą ale byś mnie zabiła jak bym dała ;*

      Usuń
    2. ;> W takim razie dziękuję :P

      Usuń
    3. Heheheh zostawię sobie na pamiątkę ;)

      Usuń
  5. również byłam i tez kupiłam kilka rzeczy:))) zapraszam na bloga z relacją!

    OdpowiedzUsuń
  6. ojejku tyle kosmetyków w jednym miejscu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnóstwo tego jest na targach z każdej strony hehehe

      Usuń
  7. Łaaa widać kawałek mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przypomniałaś mi że muszę kupić blok polerski

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...