4 kwietnia 2013

☺Ulubieńcy Marca 2013 ☺

Cześć,

Znalazłam dzisiaj chwilę aby nagrać film z ulubionymi kosmetykami, które stosowałam regularnie w Marcu. Nie jest tego dużo, ponieważ poprzednio pokazałam sporo produktów, stosuje je nadal więc nie chciałam dublować tego samego.Jestem ciekawa czy znacie te produkty ?














Spis kosmetyków :

Szampon Pharmaceris do włosów normalnych i przetłuszczających się
Balsam do rąk Pat&Rub
Maska Henna Wax Pilomax
Tusz do rzęs Wibo Growing Lashes
Rozświetlacz MeMeMe Sunbeam
Face Contour Kit Light 884 ( brązer )
Korektor Leczniczy Acne Camuflage


Wasza M.



8 komentarzy:

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...