7 maja 2013

DIY : Organizer

Jakiś czas temu wpadłam na pomysł aby pokazać jak w prosty sposób można sobie samemu zrobić organizer. Na początku miał być to organizer na kable i ładowarki. I tak mi służy, aczkolwiek można schować w nim np. kosmetyki, biżuterie czy inne bibeloty. 
Zamiast kleju można użyć taśmy dwustronnej lub płynnego kleju - ja nie miałam więc skorzystałam ze zwykłego kleju. Jeśli nie chcecie się bawić w wycinanie przegródek możecie użyć np rolek po papierze toaletowym.



Musimy przygotować pudełko kartonowe. W moim przypadku jest to pudełko po butach. 


Nożyczkami odcinamy górną klapę.


Klapa posłuży nam za przegródki w środku pudełka.


Sprawdzamy i zaznaczamy odpowiednią wysokość.


Dzielimy na równe części , i przecinamy do około połowy z jednej strony .
Wycinamy długi bok .


Następnie wycinamy jeszcze krótki boki u mnie akurat 3 sztuki.


Tak to powinno wyglądać. Dodatkowo przecinamy boki do połowy aby po złożeniu tworzyły całość oraz nachodziły na siebie.


Zaczynamy oklejać papierem dekoracyjnym całość.Pamiętajcie o środku !


Ja używam kleju w sztyfcie ale lepiej sprawdzi się płynny.


Sprawdzam czy przegródki pasują i zaczynam je oklejać.


Tak wygląda efekt końcowy i wreszcie porządek w ładowarkach i kabelkach.


Pozdrawiam

Wasza M. 



25 komentarzy:

  1. podziwiam za chęć zrobienia bo przydatna rzecz, ale ze mnie za duży leniuch zeby coś takiego robić, wiec ide na łatwizne i kupuje gotowe organizery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mnie naszło, i postanowiłam zrobić. Oglądałam mecz w tym czasie ;)

      Usuń
  2. Przez Ciebie teraz siedzę i tnę karton ;-) fajny pomysł dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, mam nadzieję, że wszystko wyszło ;)

      Usuń
  3. Mam podobne pudełeczko na lakiery do paznokci;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lakiery mam w pudełku po perfumach ;)

      Usuń
  4. bardzo przydatny organizer, do tego jaki ekologiczny ;) jak znajdę trochę czasu to spróbuję zrobić podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. robię takie organizery często :) bardzo je lubię. przydaa się wszędzie. kable, kosmetyki, bielizna, przyprawy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście można wykorzystać praktycznie do wszystkiego;)

      Usuń
  6. Też mam coś podobnego na ładowarki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, czyli nie tylko ja tak kombinuje ;)

      Usuń
  7. Witam :-*
    Jeszcze nigdy nie miałam czasu i pomysłu na wykonanie podobnego organizera, ale zaraz się zabieram za wykonanie takiego jak zrobiłaś ty, bardzo dobry pomysł:-)Tylko papier będzie w czerwone róże :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, na pewno pięknie Ci wyjdzie ;)

      Usuń
  8. Madziu, ja zrobiłam sobie taki organizer na lakiery do paznokci ;-) Tyle że użyłam sprayu i czarnego markera-zrobiłam sobie paski zebry ;-) Wszystkie moje mazajki tam mieszkają. Pokazywałam na moim blogu, miło byłoby mi gdybyś zajrzała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny pomysł, akurat mam takowe pudelko:P

    OdpowiedzUsuń
  10. pomysł jest genialny! jak znajdę większą chwilę wolnego czasu to chyba też sobie zrobię taki organizer :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię tak wykorzystywać pudełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny wyszedł, akurat wczoraj zauważyłam że leży u mnie takie wolne pudełko...lecę po nożyczki, klej i resztę i działam:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...