25 maja 2013

Kremy do rąk Lirene Parafinowy i Regeneracyjny


Pamiętacie jakiś czas temu robiłam recenzję małego kremu z 10% Shea Butter, tym razem dwa kremy o większej pojemności. TUTAJ macie link do recenzji.

Cena: około 8 zł
Dostępność: internet, drogerie Natura
Pojemność: 100ml



Polecany jest do specjalistycznej pielęgnacji skóry bardzo suchej, szorstkiej i zniszczonej. Receptura kremu, dzięki formule DermoProtect, zapewnia natychmiastową regenerację, a także specjalistyczną pomoc w szczególnie niesprzyjających warunkach np. zimą lub podczas codziennych domowych czynności.




Polecany jest do pielęgnacji skóry suchej oraz do wzmocnienia paznokci. Krem skutecznie likwiduje szorstkość naskórka dzięki Formule Parafinowej o właściwościach odżywczych, ochraniających płaszcz lipidowy skóry.


Obydwa kremy, pakowane są w wygodne tubki, które dobrze się otwierają i zamykają.


Krem Parafinowy wchłania się dość wolno i należy poczekać kilkanaście minut, a krem regeneracyjny wchłania się bardzo szybko.


Krem parafinowy jest dość gęsty i polecam go stosować wyłącznie na noc z racji filmu, który pozostawia na dłoniach. Natomiast drugi krem ma bardziej płynną konsystencję niż poprzednik ale nie leistą. Natomiast nie klei się. Ze spokojem można stosować na co dzień.


Jeśli chodzi o właściwości nawilżające, uważam że uzupełniają się. Regularnie stosowane nawilżają dłonie. Jeśli miałabym wybrać, zdecydowałabym się na ten regeneracyjny z racji braku kleistej powłoki. Co do zapachu to kojarzy mi się z olejkiem do opalania. Pachną bardzo podobnie.


Za taką ceną można spróbować, i najlepiej jak same wybierzecie krem dobrany do swoich potrzeb i preferencji.




12 komentarzy:

  1. Ratunek to najlepszy krem z tych trzech moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  2. Być może się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście nie lubię kremów tej firmy, zarówno do rąk jak i do stóp.

    Do rąk polecam Ci Ziaje z Bio olejkiem a do stóp No 36 :)


    Pozdrawiam,
    http://sandrolinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam jeszcze, ale się skuszę...:)


    Spotkamy się niedługo w Poznaniu...:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie na rozdanie...:)

    http://otulona-zapachem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja właśnie szukam jakiegoś dobrego kremu do rąk więc mi się przydadzą opinie :)będę wpadać, masz bardzo fajny blog, zapraszam na nowy post i do obserwowania :)

    rudomii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli do rączek to tylko krem z Biedronki firmy bebeauty - czerwony Regenerujący.
    Tani a skuteczny w dodatku producentem dla biedronki jest uwaga TOŁPA! Byłam w szoku jak się o tym dowiedziałam. Naprawdę polecam. :)
    Dodaje do obserwoanych.
    Pozdrawiam, Cam z http://beauty--corner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja używam kremu z Rossmanna, Kamill. to jest dopiero cudotwórca, ale zawsze można spróbować czegoś nowego ;) obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. OSTATNI POST PRZED WYLOTEM :D ! SERDECZNIE ZAPRASZAM :))):*
    http://eyelashanja.blogspot.com/
    ja korzystam z kremu silk beauty oriflame, bardzo go polubiłam bo mimo tego że nie pisze czy jest nawilzajacy tak dosłownie to taki jest. aczkolwiek te tez musza byc fajne

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych kremów, ale być może któryś z nich kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm może wypróbuję z rękawiczkami bawełnianymi na noc ;) Myślisz, że się sprawdzą?

    Poza tym dziewczyny polecam wyprzedaż szafy i kosmetyczki, można trafić perełki i ciągle coś dochodzi :)
    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=5380891

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie stosowałam kremów do rąk z Lirene, ale jeśli dobrze nawilżają, jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam kremu do rąk z Lirene, ale wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...