16 maja 2013

Mydło w Puszce FRUIT SOAP - Apple



Oryginalne mydło z kolekcji luksusowych mydeł Soap In A Tin z serii FRUIT SOAP -Apple - Jabłko, na bazie oleju palmowego i kokosowego z pielęgnującymi i kojącymi witaminami A i E, mające doskonałe właściwości zmiękczające i myjące. Mydła utwardzane są metodą "triple milled", dzięki czemu są bardzo wydajne, doskonale się pienią i nawilżają.



Dostępność - Online (kosmetykomania.pl)
Cena : 29,90 zł
Waga : 100g





Już dawno temu odeszłam od mydeł w kostkach, ale jak zobaczyłam mydła z SOAP i ich piękne opakowania to przepadłam. Mydła pakowane są w papier pergaminowy z nadrukiem i metalowe puszki. Bardzo efektowne. Świetny pomysł na prezent. Opcja puszek kojarzy mi się z firmą Lush.
Warto wspomnieć, że można z racji pudełka wziąć takie mydło w podróż np. na wakacje.



Ja mam wersję jabłkową, jest śliczna, zielona ale można kupić inne wersję zapachowe, które mają swoje opakowania i inne kolory. Należy pamiętać że mydła nie należą do naturalnych. Natomiast zawierają w sobie olej palmowy/kokosowy oraz witaminy. Dodatkowo nie są testowane na zwierzętach.



Mydełko pachnie zielonym jabłuszkiem. Jest dość twarde. Pieni się niesamowicie. Co do właściwości, według mnie jest to mydło, które dobrze myje i nie wysusza. Dodatkowym atutem jest fakt, że mydełko ładnie zasycha po użyciu. Mydło bardzo wydajne, nawet nie porównuje z tymi drogeryjnymi.



Fajny gadżet kosmetyczny na prezent!








8 komentarzy:

  1. Fajne to mydełko, lubię takie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też strasznie mi się spodobało ;)

      Usuń
  2. Mydło jak mydło ale opakowanie fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. opakowanie fajne, ale za mydlami nie przepadam wolę żele

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę mydło w takim opakowaniu , aczkolwiek nie przepadam za mydłami do mycia całego ciała. Używam tylko kostki DOVE do mycia buzi:) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No kurczę, kupiłabym dla samego opakowania, nawet jak w środku byłoby zwykłe Dove :P

    OdpowiedzUsuń
  6. za wyglad bym go kupila:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tę serię mydeł :) Do tego jest duży wybór a na prezent dla miłośniczki mydlanych kostek jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...