13 maja 2013

Pharmaceris - Lekki krem głęboko nawilżający



Krem długotrwale nawilża, wygładza oraz przywraca skórze miękkość i elastyczność. Wyselekcjonowane substancje nawilżająco-odżywcze (zielona alga, Glucam®, ekstrakt z trawy azjatyckiej, wosk z oliwek) wzmacniają płaszcz hydrolipidowy skóry. Skutecznie chronią przed odwodnieniem oraz przesuszeniem naskórka w wyniku działania niekorzystnych czynników zewnętrznych. Zawarte filtry UV chronią skórę przed fotostarzeniem.ZAAWANSOWANE NAUKOWO, INNOWACYJNE FORMUŁY IMMUNO-PREBIOTICoraz LEUKINE-BARRIER ukierunkowane są na regulację systemu immunologicznego skóry i łagodzenie podrażnień. Stymulują wzrost ochronnej, fizjologicznej mikroflory naskórka, zmniejszając nadwrażliwość skóry. Aktywnie zapobiegają podrażnieniom, zaczerwienieniom, świądowi oraz pieczeniu, wpływając na zdrowy wygląd i stan skóry. 



Dostępność: Apteka
Cena : około 37 - 39 zł


Jako że tubka kremu za chwilę będzie pusta, postanowiłam napisać recenzję. Kremu używałam dość długi czas i chętnie podzielę się moją opinią.
Krem posiada plastikowe, ładne opakowanie z dozownikiem. Dzięki czemu, krem się nie marnuje, wykorzystamy go do końca. Nie widzimy natomiast, kiedy nam się kończy, ponieważ opakowanie jest białe a nie przeźroczyste. Dozownik prawidłowo działa. Pojemnik ma 50 ml.


Krem to lekka konsystencja o białawym kolorze. Natomiast jest dość treściwy. Posiada filtr 20 SPF. Nie posiada natomiast zapachu. Krem dobrze nawilża. Po aplikacji szybko się wchłania. Rozprowadza bez problemowo. 
Nada się dla skóry suchej ale też podrażnionej, ponieważ łagodzi podrażnienia na twarzy. Preparat idealnie nadaje się na dzień, możemy zaaplikować go pod makijaż.Krem nie zapycha, nie podrażnia.


Skład: Aqua, Glycerin, Ethylhexyl Methoxycinnamate, C12-15 Alkyl Benzoate, Ethylhexyl Triazone, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Dicaprylyl Ether, Di-C12-13 Alkyl Tartrate, Isopropyl Palmitate, Glyceryl Stearate, Methyl Gluceth-20, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Cetyl Alcohol, 1,2-Hexanediol, Butylene Glycol, Imperata Cylindrica roqt Extract, Hydrogenated Olive Oil Decyl Esters, Sodium Polyacrylate, Acrylates/ C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Ethylhexylglycerin, Allantoin, Triethanolamine, Caprylic/Capric Triglyceride, PEG-8, Codium Tomentosum Extract, Carbomer, Inulin, Laminaria Ochroleuca Extract, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Phenoxyethanol.

Jeśli chodzi o skład, to mamy tutaj składniki czynny, nie znalazłam nic co może powodować alergię. Mamy składniki nawilżające. Nie ma składników zapachowych. Ale należy uważać na zapychanie, ponieważ znalazłam substancje komedogenne. Nie znaczy to, że od razu coś nam wyjdzie na twarzy. U mnie się to nie stało.





11 komentarzy:

  1. nie używałam ale, widzę że warty:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nawet nigdy o nim nie słyszałam, teraz zaczynam testy kremu z AA ale po ten na pewno sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Jaki krem z AA testujesz?

      Usuń
  3. Przyznaję, że nie znam tego kremu. Z chęcią sprawdzę jego działanie osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sprawdzaj, u mnie czeka następny w kolejce, też z tej serii ;)

      Usuń
  4. właśnie planuję go kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...