6 maja 2013

Sleek Face Contour Kit Zestaw do konturowania twarzy.

Witam,

Po przerwie w blogowaniu, postanowiłam zaprezentować kosmetyk z firmy Sleek. Chodzi mi dokładnie o zestaw : brązer + rozświetlacz. Dokładna nazwa to countur kit nr 884 light. Posiadam jasną wersję, istnieją również 2 wersja dla ciemniejszej karnacji. Kosmetyk zapakowany jest w kartonowe pudełko. A same wkłady w czarną plastikową paletkę.Gramatura to 14 gram. Brązer zajmuje większą część, jest matowy, jest odcieniem cieplejszym od brązera hoola z Benefitu, ale minimalnie chłodniejszym od brązera z W7 Honolulu. Nadaje się do jasnej i średniej karnacji, jest bardzo dobrze napigmentowany, raczej nie zrobimy sobie plam, ale należy mimo wszystko w małych porcjach aplikować ten kosmetyk. Ładnie się rozciera, i łączy z innymi prasowanymi czy sypkimi produktami. Jest trwały. Natomiast można zauważyć zmiane intensywności koloru pod koniec dnia.  Nie ma intensywnego zapachu, aczkolwiek może być wyczuwalny lekko zapach talku. Kosmetyk wydajny mimo pojemności. Nie kruszy się. Rozświetlacz ma takie same cechy charakterystyczne jak brązer, pod względem formuły kosmetyku. Natomiast jeśli chodzi o kolor jest to kosmetyk błyszczący. Można nałożyć kilka warstw i uzyskać zadowalający nas efekt. Drobinki, które posiada rozświetlacz są drobne i delikatne. Odcień perłowy, neutralny bez domieszki różu. Ładnie podkreśla policzki. Z zestawu jestem zadowolona i niejednokrotnie sięgam po niego z rana.





Kosmetyk można zakupić przez internet, na stronie kosmetykomania.pl za 36,99 zł.
Posiadacie w swoich zbiorach kosmetyk tego typu, a może macie ten sam zestaw co ja? Podzielcie się swoją opinią.

Wasza M.

8 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się efekt na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny efekt na buźce :)
    W końcu wróciłaś :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem cały czas, tylko miałam natłok innych zajęć;*

      Usuń
  3. Ja używam na codzień bronzera, różu i czasem roświetlacza jak mi się chce. Fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo ciekawy ale rozświetlacz znalazłam jeszcze lepszy ale o tym nie dziś ;)

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...