15 maja 2013

Sleek MakeUp Pout Paint farbka do ust



Wysoko napigmentowane „farbki” do ust, czyli trwałość szminki i  połysk  w jednym.

Dostępność: Online ( kosmetykomania.pl) 
Cena: 25,99 zł
Pojemność : 8ml



Kolejna odsłona mojej kolorówki. Tym razem kosmetyk do makijażu ust, mam fioła na tym punkcie. Będzie to farbka do ust ze Sleeka. Kosmetyk inspirowany farbkami z OCC. Farbki kiedyś zamówiłam ale do mnie nie dotarły. W każdym razie Sleek stworzył też coś ciekawego i dzisiaj o tym poczytacie.


Zacznę od kolorów bo to mi się najbardziej podoba ja posiadam kolor brzoskwioniowo-pomarańczowy o pięknej nazwie PEACHY KEEN, farbka jest tak napigmentowana że wystarczy usta pokryć jedną warstwą aby pokryć w całości. Kolor bardzo intensywny i piękny odcień.

zdjęcie z lampą błyskową

zdjęcie bez lampy błyskowej 


Jest tak mocny że lekko barwi usta. Przez chwilę miałam inny "naturalny" kolor ust. Mega trwały kosmetyk.



Kosmetyk dobrze się rozprowadzą, ale musimy pamiętać o minimalnej ilości kosmetyku, to nie błyszczyk. Wystarczy kropla farbki do pokrycia całych ust. Nie czuć jej praktycznie na ustach.
Farbka jest niesamowicie wydajna i starczy na bardzo długo. Świetnie się sprawdzi na co dzień jak i dla profesjonalistów, przy sesjach zdjęciowych.

Gama kolorystyczna jest naprawdę ciekawa i myślę że każdy znajdzie coś dla siebie. 






21 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też bardzo się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak długo się trzyma na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy, ale według mnie długo i nawet ładnie schodzi ;)

      Usuń
  4. Ja mam wszystkie "oczojebki" tylko czasami mi sie zbieraja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam film, mi się zbierają jak za dużo gadam ;p

      Usuń
  5. Też ją mam :) Idealna na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniale się prezentuje na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam ochotę na odcień Minx, chyba czas go zamówić :)
    Maaadzia mam pytanie :) co to za cień w twoim nagłówku? Jakoś przykuł moją uwagę... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się jeszcze kilka kalorów podoba, na nagłówku jest cień Inglot perła nr 393 :)

      Usuń
    2. Dzięki! Muszę go obczaić bo na zdjęciu wygląda ślicznie :)

      Usuń
    3. Zobacz u mnie w starszych postach, zdjęcia gdzieś są ;)

      Usuń
  8. chyba przyjrze sie innym kolorom :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny efekt, ale kolor nie dla mnie, chetnie przetestowalabym cos bardziej rozowego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor prześliczny, chyba się na niego skuszę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...