14 maja 2013

W7 Rozświetlający róż i puder Candy Floss



W7 Candy Floss to rozświetlający róż i puder prasowany w jednym o ciepłym odcieniu różu z delikatnymi drobinkami.

Dostępność: Online (kosmetykomania.pl)
Cena: 15,50 zł
Waga :6 g


Byłam bardzo sceptycznie nastawiona do tego kosmetyku. Ja raczej nie stosowałam róży. Ale ten wydawał się ładny.


Powiem na początek że jest to kosmetyk mocno rozświetlający - różowy dlatego też nigdy nie nałożyłam go na całą twarz. Jako puder - nie! Jako rozświetlający róż - tak ! 




Kosmetyk ma odcień perłowo - różowy. Ale nie tandetny. Jest dobrze napigmentowany. Ładnie rozświetla i wygładza skórę. Nie czuć go na twarzy. Utrzymuje się dobrych kilka godzin. Efekt możemy stopniować. Odcień jest raczej chłodny. Idealny dla blondynek ale u mnie też się sprawdził. Ciężko go pokazać na zdjęciach. Udało mi się pokazać rozświetlenie ale odcień różu już nie. Musicie wierzyć mi na słowo. 





Dodatkowo mamy pędzelek, który jest naprawdę miękki i przydatny w aplikacji.  Stosuje go bez problemowo.

Jestem zadowolona z tego kosmetyku i nawet zaczynam przekonywać się do róży.




6 komentarzy:

  1. Na twarzy prezentuje się bardzo przyjemnie. Lubię taki efekt delikatnego rozświetlenia w różach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładny efekt na twarzy i dość trwały, i kolor nie jest buraczany jak inne ;)

      Usuń
  2. nawet podoba mi się :) w7 robi niezłe zamienniki hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi się podoba. to musi być coś na rzeczy ;)

      Usuń
  3. Podobny efekt daje wypiekany róż z firmy FM group :) Moge polecic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nic z tej firmy, ale ciekawa jestem ;)

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...