18 maja 2013

WIBO, Korektor 4IN1


KOREKTOR 4IN1 Zestaw korektorów do zadań specjalnych



Korektor 4in1 rozprowadza się równo i gładko korygując niedoskonałości, rozjaśniając przebarwienia skóry, kryjąc cienie pod oczami. Utrwala makijaż na cały dzień. Ma nowoczesne kompaktowe opakowanie. Korektor o kolorze różowym maskuje sińce pod oczami, zielony kamufluje popękane naczynka. Kolor jasny beż - maskuje wypryski a ciemny beż - modeluje kształt twarzy.



Dostępność:Rossmann
Cena: ok 12 zł
Pojemność: 14g

Dziś krótka ale konkretna recenzja korektora z WIBO 4in1. Jest to stosunkowo nowość od firmy Wibo, gdy zobaczyłam ten kosmetyk, wiedziałam, że go mieć.



4 korektory posiadają bardzo podobne, plastikowe opakowanie jak korektory Kobo, o których też pisałam. Produkt ma fantastyczną konsystencję, kremową, lekką a zarazem przyjemną w aplikacji. Dobrze kryje, a nie ma problemu ciężkiej konsystencji tak jak Kobo.



Kolory są przemyślane, fajnie że pojawił się jasny beż, którego nie było w korektorach z Essence i Kobo. Ładnie kryje cienie pod oczami. Ciemniejszym beżem  faktycznie możemy konturować twarz, aczkolwiek odcień mógłby być lekko chłodniejszy. Róż często mieszam z jasnym beżem i też aplikuje pod oczy. Co do zielonego korektora, to jest dobry, odcień raczej seledynowy niż typowa zieleń.


bez korektora


w trakcie aplikacji


 po 




Trwałość kosmetyku jest dobra, jeśli dodatkowo utrwalimy go pudrem. 

Jakość kosmetyku jest zdecydowanie wysoka, w porównaniu z niską ceną. 

Ja jestem zadowolona, a Wy?




15 komentarzy:

  1. To już kolejna pozytywna recenzja o tym produkcie, jaką widzę ale niestety u mnie w Rossmannie jeszcze go nie ma.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pojawił się tylko w Rossmannie gdzie jest duża szafa Wibo.

      Usuń
  2. wygląda całkiem fajnie!

    nie kupię, bo nie używam takich korektorów.. stosuję tylko płynny pod oczy, ale opinia brzy zachęcająco :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam, więc mi się przydaję ;)

      Usuń
  3. oo fajny i nie drogi ;) a mogłabyś zerknąć w składzie czy zawiera parafinę ,talk itp? Jeśli możesz odpisz
    dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo całkiem ciekawy, ciekawa jestem czy będzie objęty promocją 40% ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie jestem przekonana do Wibo, niestety każdy mój zakup z jego szafy okazywał się być totalnym niewypałem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tusz do rzęs (w zielonym opakowaniu) i korektor. Jestem zadowolona.

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się ten produkt, chyba go sobie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałam, że Wibo wprowadziło takie korektory. Hmmm, muszę się mu bliżej przyjrzeć, kiedy będzie ta promocja. Jestem ciekawa czy zakryje mi moje wielkie cienie pod oczami, bo tobie to tam nie ma czego zakrywać. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa jak u mnie sprawdziłby się ten róż pod oczy. W Twoim przypadku efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na stronie Wibo jest podane, w których Rossmannach mają duże szafy Wibo. Niestety w małych szafach tego produktu nie ma i nie będzie. Ja przeleciałam 3 Rossmanny i nie udało mi się kupić tej paletki :( Tam, gdzie jest duża szafa, są wykupione. Niecierpliwie czekam na dostawę..

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie są złe, ale...nie dają efektu wow. Nie utrzymuje się długo, nie kryje tak za dobrze. Ogólnie jest okej, ale już wolę podkładem to zakryć. Dodatkowo, denerwuje mnie to, że, jeśli chcę mieć jakiś trwalszy efekt, to muszę więcej tego nałożyć, a równie się to temu, że szybciej się kończy.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...