24 czerwca 2013

Palety Sleek

Cześć dziewczyny !

Jakiś czas temu nagrałam recenzję dotyczącą mojej opinii na temat palet z firmy Sleek. Dzisiaj podsumuję moją wypowiedź i pokażę zdjęcia palet i kolorów zawartych w nich. Paleta wykonana jest z twardego czarnego plastiku z dużym lusterkiem, minusem jest fakt, iż paleta jest matowa i ciężko utrzymać ją w idealnej czystości. W każdej palecie znajdziemy 12 cieni o gramaturze 1,1g . 
Na dzień dzisiejszy jedna paleta kosztuje około 38 złotych (np. kosmetykomania.pl)
Paleta jest ważna 12 miesięcy od otwarcia.


Ja posiadam 3 palety. Au Naturel, Oh So Special oraz Supreme. Każda z nich jest inna kolorystycznie natomiast uważam że najbardziej uniwersalna jest paleta Oh So Special.


1.Au Naturel





 2.Oh So Special 




 3.Suprime 




W paletach możemy znaleźć cienie : matowe i  perłowe. Cienie perłowe są świetnie napigmentowane bez wyjątków, natomiast jeśli chodzi o cienie matowe to wszystko zależy od koloru. Cienie jasne są gorzej napigmentowane a cienie ciemne są dobrze napigmentowane. Odcienie perłowe to bardzo mocne " perły" mocniejsze i mnie "szlachetne" niż cienie perłowe z Inglota. Cienie dobrze się rozciera, ładnie się ze sobą łączą. Nie robią plam. Niestety jasne matowe odcienie ze Sleeka pozostawiają wiele do życzenia i w momencie rozcierania totalnie znikają. Kolory w paletach są genialne, bardzo dobrze dobrane kolorystycznie.

Podsumowując z Palet jestem zadowolona, przy pomocy dobrej bazy nawet z jasnych cieni można wykonać makijaż, myślę że warto wypróbować.

p.s Po więcej informacji dotyczących Palet Sleek zapraszam na kanał na you tube.

Pozdrawiam

Magdalena

20 komentarzy:

  1. Moim zdaniem paletki ze Sleek'a są niezastąpione. Uwielbiam je, tymczasem dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie http://memiumi.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jedna paletke ale kolory sa baardzo ciemne

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam 3 paletki - OSS, Snaphot i Goog Girl.
    Miała jeszcze Sunset, ale dałam koleżance.
    Na początku był zachwyt, ale z czasem... średnio ich używam. Maty są słabiutko napigmentowane.
    Cienie źle się rozcierają. Nie trzymają się cały dzień.
    Wolę jednak Ingloty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam takie samo zdanie odnosnie ich jakosci. OSS lezy w kącie....

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sleeki są świetne! Ja mam 4 paletki: Storm, Au Naturel, Snapshots i Oh So Special. :) Wszystkie uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam Oh so special i Respect. Miałam również Chaos, ale jej nie używałam i sprzedałam jakiś czas temu. Bardzo lubię OSS, uniwersalna paletka super kolory i w ogóle jestem zadowolona. Respect również jest dosyć fajna, kolory bardziej na lato.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam Au Naturel i bardzo ją lubię, za jakiś czas pewnie zaopatrzę się w jakieś inne wersje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Póki co mam tylko Au Naturel :) Ale inne też wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam 7 palet Sleeka ale Oh So Special nie posiadam, chyba czas się skusić :)
    Au Naturel i Gory jak dla mnie najlepszy zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam original, ultra mattes brights i acid. Lubię je bardzo napewno kupię jeszcze dużo więcej paletek od Sleek'a :) Zgadzam sie tobą że matowe cienie znikają przy rozcieraniu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne, lubię takie kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cały czas się zbieram by zakupić jakąś paletkę. I jest ich tyle, że cholera nie wiem którą kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Od jakiegoś czasu posiadam paletkę Oh So Special i bardzo ją lubię. Kiedyś pewnie skuszę się na jeszcze jakieś Sleek'owe paletki, bo te cienie na prawdę przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie rozumiem aż takiego dużego zachwytu nad nimi. Dla perłowych jedynie warto kupić. :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam w soim posiadaniu kilka paletek sleeka. Lubię je głównie za to że zajmują mało miejsca i nie walaja mi sie po szufladzie pojedyncze cienie, jakościowo to też dobre produkty, wiec nie mam nic do zarzucenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh So Special mam i bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  17. ahhh nie mam żadnej paletki z Sleek ale paletka Suprime ma świetne kolory... i jest bardzo kusząca :D
    zapraszam do siebie własnie zaczynam :P

    OdpowiedzUsuń
  18. od paru miesięcy czaję się na Au Naturel i Oh So Special, przy następnej wizycie w Polsce pewnie je zamówię, bo chociaż dopiero co skompletowałam dziesiątkę Inglota i staram się sobie wytłumaczyć, że tyle mi wystarczy :D to pewnie w końcu uznam, że jednak na pewno jedna dziesiątka nie starczy i muszę mieć kolejne paletki :D

    pozdrawiam ze Stambułu!
    www.7hillsofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...