15 lipca 2013

Cellulit - przyczyny powstawania, rodzaje i leczenie

Cześć,



Przygotowałam dla Was film, dotyczy on Cellulitu. Dokładnie mówię o przyczynach, rodzajach i leczeniu w domu jak i w salonie kosmetycznym. Pokazuje różnego rodzaju masażery i kosmetyki. Mam nadzieję że film przypadnie Wam do gustu i podzielicie się swoimi spostrzeżeniami. Ja ze swojej strony mogę powiedzieć, że testowałam roller w celu likwidacji cellulitu i o tym też zapewne pojawi się film i post na blogu. 




Pozdrawiam,

Magdalena

12 komentarzy:

  1. to mój duży kompleks ale nie jestem jedyną posiadaczką tego paskudztwa

    OdpowiedzUsuń
  2. Choroba ponad 90% kobiet na świecie? Przerażające! Dlaczego NFZ nie refunduje leczenia?! Chwilunia, wiem dlaczego - bo to żadna choroba tylko defekt wymyślony przez firmy farmaceutyczne byście kupowały ich smarowidła. Dziewczyny, opamiętajcie się - POKOCHAJCIE SIEBIE. Lubię Twojego bloga i ubóstwiam makijaże ale przegięłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przedstawiłam daną tematykę a kto i co z tym zagadnieniem zrobi, to jego sprawa. Oczywiście że cellulit to nie koniec świata. Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Ja nie uważam, żeby przegięła :) Fakt faktem że cellulit chorobą nie jest ale wiele dziewczyn postanawia z nim walczyć (m.in. odpowiednia dieta, ćwiczenia oraz masaże) i to faktycznie przynosi efekty.
      Dobrze, że poruszyłaś tę kwestię. Jako, że jesteś moją imienniczką to z chęcią włączyłam filmik :P

      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Bardzo się cieszę, że film przypadł do gustu. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Ahh ten cellulit.
    To dopiero zmora większości kobiet... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie walczę z cellulitem, nie mam czasu na to. Sama moja praca to rodzaj ćwiczeń. Zdrowe odżywianie też mam. Jedyne co to kosmetyki do jego zwalczania nie są dla mnie. Zawsze dostaję po nich uczulenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na opakowaniu kosmetyku nie musi być napisane, że są przeznaczone do walki z cellulitem, może sprawdzą się bardziej naturalne kosmetyki np masło shea ?

      Usuń
  5. Ja ciągle walczę:) Ćwiczenia + masaże + dieta + Celluline czynią razem cuda!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...