14 lipca 2013

Eriskowa paczka

Wszyscy już się cieszą z akcji Lirene, która jak co roku rozpieszcza blogerki i vlogerki. Moja paczka również przyszła jakiś czas temu i weryfikuje kosmetyki. Z całej gamy kosmetyków na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Widziałam już reklamy  nowości Lirene w Hebe. 

Na przedstawionych poniżej zdjęciach możecie zobaczyć kosmetyki i akcesoria, które znalazłam w przesyłce. Bardzo miło zaskoczył mnie fakt że znalazłam kosmetyki męskie, które już sprezentowałam odpowiedniej osobie.

- żel do mycia ciała,twarzy,włosów
- balsam po goleniu
- krem do twarzy


Kolejna część to seria którą doskonale znam ale w nowej odsłonie czyli tzw. nowa formuła. Chodzi oczywiście o kosmetyki z serii Cellulit STOP, trafili świetnie ponieważ jakiś czas temu nagrałam film na ten temat i postaram się go szybko opublikować.

- serum 
-peeling
-balsam
- maska
- żel pod prysznic
-bidon / ręcznik / opaska frotte


I cała reszta kosmetyków, która na zdjęciach jest w jednym pudle, widnieje tu seria Young oraz wiele innych kosmetyków.

- multifunkcyjny krem na dzień
- multifunkcyjny krem na noc
-multifunkcyjny krem BB 
- antybakteryjny krem BB
-young 20+ krem BB
- young 20+ płyn micelarny
-young 20 +  żel myjąco - peelingujący
- young 20 + pianka myjąca
- podkład Under Twenty matujący
- young 20 + kremo-żel
- peeling wygładzająco - rozgrzewający 


Ale to nie wszystko, otrzymałam 3 żele pod prysznic oraz biały plater, który jest mało widoczny ale jest .

- żel pod prysznic rajski granat
-żel pod prysznic kusząca gruszka
- żel pod prysznic soczyste winogrona



Koniec dobroci i czas na testy!

Wasza M.

14 komentarzy:

  1. ja rowniez dostalam prezenciochy i jestem mega zadowolona :-) zabralam sie do testow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kremy BB, jestem ciekawa jak się spisza !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem bardzo ciekawa i już zaczynam testy.

      Usuń
  3. u mnie paczka z nowościami pokryła się z paczką powitalną i u mnie to dopiero jest wielkie testowanie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,

      Ogromna ilość kosmetyków, mam nadzieję że będziesz miała czas aby wszystko testować.

      Pozdrawiam,

      Usuń
  4. A ja Wam zazdroszczę...;). Nie znam nikogo z Lirene:(

    PS.: Fajny blog, będę zaglądać.

    pozdrawiam,
    Ania
    http://spinkiiszpilki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zgadza się, czuję się rozpieszczona ;)

      Usuń
    2. Oj chyba każda z nas jest mega szczęściarą :D Pani Ania i Magda są cudowne !
      Mam nadzieję, że produkty się również spiszą ;)

      Usuń
  6. Zazdroszcze szczegolnie ze nie mam dostepu do Lirene. Ale paka swietna, milego testowania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...