28 lipca 2013

FLOSLEK - ARNICA PŁYN MICELARNY DO CERY NACZYNKOWEJ

Cześć,

Po nie udanej akcji z płynem micelarnym Lirene, postanowiłam wypróbować kolejny płyn tym razem Arnica płyn micelarny - Floslek. 



Zacznę od informacji od producenta :

Płyn skutecznie i łagodnie usuwa wszelkie zanieczyszczenia, makijaż oraz martwy, zrogowaciały naskórek. Delikatna formuła zawierająca micele, wzbogacona ekstraktem z arniki, który uszczelnia i wzmacnia naczynka krwionośne, a także poprawia krążenie i łagodzi podrażnienia. Płyn nie wysusza skóry i nie pozostawia uczucia ściągnięcia. 


Dostępność: apteka, internet
Cena: 15,90 zł
Pojemność: 200 ml

Zacznę od tego, że kosmetyk jest w przeźroczystej plastikowej butelce. Sam płyn nie różni się w formule od pozostałych tego typu. Pierwotnie przeznaczony jest do cery naczynkowej. Zapach jest dość mocny i wyczuwalny. Ale raczej przyjemny niż drażniący. Trochę przeszkadzało mi zamknięcie, ponieważ dużo kosmetyku się wylewa.



Kosmetyk bardzo dobrze radzi sobie z makijażem twarzy i oczu. Natomiast znowu wystąpiło uczulenie na oczach, kiedy odstawiłam kosmetyk uczulenie zeszło. Myślałam że to od kosmetyków kolorowych ale nie one są tu winne. A szkoda bo miałam nadzieję na dalszą współpracę z tym płynem. 

Kosmetyk wydaję się być wydajny, zmywa każdy makijaż nawet ten mocniejszy, możliwe że ja mam teraz też gorszy okres i odezwały się alergię z przed lat. 

Skład : 


Co do składu to, jest to przeciętny płyn, który nie posiada teoretycznie składników alergicznych tylko komedogenne. Biorąc pod uwagę że to płyn i jest tylko przez chwilę na naszej cerze nie powinniśmy się obawiać zapychania. Kosmetyk posiada konserwant, ale też alantoinę, pantenol. Ale mamy też glikol propylenowy, który działa drażniąco na moje oczy. 


Chyba zrobię sobie przerwę w testowaniu płynów micelarnych i powrócę do sprawdzonych płynów.


Całuje,
Magdalena




7 komentarzy:

  1. bardzo lubię produkty floslek. nie miałam jeszcze tego płynu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja słyszałam dobre opinie, zobaczymy jak to będzie.

      Usuń
  2. A ja zastanawiałam się nad kupnem micelarnego z Lirene ale kupiłam z Loreal :)

    Zapraszam na moje rozdanie :)

    http://kolorowa-kraina-sylwii.blogspot.com/2013/07/pierwsze-rozdanie-na-przywitanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Micel najlepszy jest dla mnie z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, jestem bardzo zdziwiona , mam bardzo wrażliwą cerę na mnie Flolsek działał zawsze bez zarzutu. Wcześniej używałam droższych kosmetyków, ale jak koleżanka poleciła mi Flolsek to od tego momentu się z nim zaprzyjaźniłam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...