6 sierpnia 2013

LATEM zadbaj o okolice oczu z płatkami Beauty Face




Również dołączyłam do testowania z Beauty Face, lubię hydrożelowe płatki i miałam styczność z różnymi rodzajami i różnymi firmami. Zapraszam Was do przeczytania mojej opinii.


Dostępność: Internet 
Cena: 6,99 zł Promocja 
Ilość: 2 szt 


Opis producenta:

Przeznaczenie: skóra w średnim wieku i dojrzała, z widocznymi zmarszczkami, zwiotczeniami, o cienkiej i delikatnej strukturze, potrzebująca odbudowy, szybkiej i skutecznej kuracji odmładzającej i zmniejszającej zmarszczki każdego typu, a także pobudzającej cyrkulację i regenerację. Szczególnie polecane do skóry delikatnej, suchej i zwiotczałej, na opadające powieki i zmarszczki wokół oczu.


Działanie:

  • eliminują zmarszczki i zapobiegają powstawaniu nowych
  • wypełniają ubytki kolagenu poprawiając strukturę skóry i grubość skóry
  • widocznie liftingują i napinają
  • dogłębnie nawilżają i regenerują
  • pobudza cyrkulację, dzięki czemu samoistną odbudowę skóry
  • przywracają skórze jędrność, witalność i blask
  • likwidują opuchlizny, plamy i przebarwienia
  • dzięki dużej zawartości witaminy C oraz drobinek diamentów dostarczają do głębokich partii niezwykle cennych witamin, minerałów i mikroelementów



Opis: Hydrożelowe płatki pod oczy na bazie naturalnego kolagenu morskiego, z dodatkiem diamentów i drobinkami złota o silnym działaniu przeciwzmarszczkowym, odbudowującym skórę, poprawiającym cyrkulację oraz zdolność do regeneracji.

Dzięki nowoczesnej technologii mikromolekuł, substancje aktywne zawarte w masce są doskonale wchłaniane i wnikają nawet w głębokie warstwy skóry. 

  Opakowanie składa się z hydrożelowego płata, zatopionego w aktywnym serum, zawierającym kolagen najbardziej zbliżony do struktury białka ludzkiej skóry, o cząsteczce 3 tysiące razy mniejszej od zwykłego kolagenu, co sprawia że jest on znacznie silniej wchłaniany oraz przyswajany przez komórki skóry.

 Płat hydrożelowy spełnia rolę filtra, który w połączeniu z ciepłotą ciała stopniowo uwalnia aktywne składniki i pomaga wnikać im w głębokie warstwy skóry.





PRZECIWZMARSZCZKOWE POBUDZAJĄCE CYRKULACJĘ PŁATKI POD OCZY Z DIAMENTAMI I DROBINKAMI ZŁOTA


Kolagenowe płatki, które otrzymałam zapakowane były w opakowanie, z którym należy uważać, ponieważ po przecięciu nożyczkami od razu otwieramy opakowanie z płynem i płatami na tacce. Starajcie się trzymać opakowanie pionowo, nic Wam nie wyleci i nic nie rozlejecie. Płynu jest sporo płaty są całe mokre od niego.







Płatki są hydrożelowe, bardzo przyjemne w dotyku ale też dość cienkie i delikatne. Uważajcie aby nie przerwać ich (moje niestety dwukrotnie dojechały uszkodzone, ale udało mi się drugie opakowanie uratować).

Co do działania, mogę opisać jak skóra wyglądała od razu po aplikacji, efekt jest natychmiastowy, trzymałam płatki pod oczami po wstaniu, zdjadłam śniadanie, myłam zęby i dopiero po tym czasie zdjęłam je. Czas około 25- 30 minut.

Po aplikacji czujemy lekkie chłodzenie. Płaty trzymają się bardzo dobrze, nie trzeba leżeć. Po aplikacji obszar pod oczami jest przyjemnie chłodny, dobrze nawilżony, skóra jest gładsza, jędrna. Ja miałam wersję, która naprawdę liftinguje. Może się sprawdzić przed ważnymi wyjściami.

Skład całkiem fajny. 



Całuje,
Magdalena





8 komentarzy:

  1. zamierzam przetestować te płatki, jeszcze nigdy takich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem fajne, pewnie spróbuj :)

      Usuń
    2. Sama będę musiała ich spróbować, ciekawie po jakim czasie są efekt tak naprawdę i jak długo się utrzymują

      Usuń
  2. Ja wolę przyłożyć sobie łyżeczki z lodówki przed wyjściem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie zawsze ;) To jednak nie to samo.

      Usuń
  3. hmm wyglądają interesująco. Ciekawe czy naprawdę dają jakiś długotrwały efekt czy tylko chwilowy po aplikacji. Jeśli będziesz widziała ogólną poprawe skóry wokół oczu to daj znać, aktualnie szukam czegoś co wygładzi pierwsze zmarszczki pod oczami i spowolni efekt starzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...