27 sierpnia 2013

❀ Organizacja : Sposób na systematyczną pielęgnacje ❀

Cześć,

Pomyślałam, że najwyższy czas aby wspomnieć na blogu o organizacji.




Uwielbiam organizację. Uważam, że ułatwia życie. Nie skupiam się na długoterminowych planach, ponieważ życie jest przewrotne i lubi płatać figle. W związku z powyższym preferuje krótkoterminowe planowanie, tym bardziej jeśli chodzi o pielęgnacje, bo na niej się dzisiaj skupimy.

Jeśli stworzycie sobie plan, łatwiej będzie zachować systematyczność.

Głównym zadaniem jest stworzenie harmonogramu tzw. planu pielęgnacji urody. Planujemy na najbliższe 7 dni. Proponuję zacząć pisać plan wieczorem, aby na rano plan był gotowy.
Plan możecie wykonać na :


  • kartce
  • tablecie/komputerze/telefonie
  • kalendarzu

Plan do ściągnięcia:





Główne rady:

Na początek najlepiej zapisać na kartce wszystkie zabiegi jakie mamy do wykonania (henna, manicure, pedicure itp ). Oraz podzielić je na 3 kategorie:


  • pielęgnacja włosów
  • pielęgnacja twarzy
  • pielęgnacja ciała


  1. Nie wypisujcie w harmonogramie czynności, które wykonujecie codziennie np mycie zębów, serum na końcówki.
  2. Rozkładajcie równomiernie czynności ale dopasowane do priorytetowych zadań.
  3. W jednym czasie wykonujcie dwie czynności.
  4. Nie róbcie nic na siłę.
  5. Dostosujcie zabiegi do siebie, nie sugerujcie się czyjąś pielęgnacją.
Możecie raz w tygodniu zrobić tzw. Domowe Spa ale mnie osobiście to męczy i wolę dbać o siebie w całym tygodniu po trochę.

I pamiętajcie nie panikujcie jeśli coś Wam nie wyjdzie lub jeśli nie będziecie mogli czegoś wykonać 
Zmienicie termin danego zabiegu i gotowe ;)

Zapraszam Was na krótki film i zachęcam do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami.


Całuje,

Magdalena 




22 komentarze:

  1. wow !
    świetny post
    nigdy nie myślałam o czymś takim

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo mnie podbudowałaś tym komentarzem ;)

      Usuń
  2. Przyda mi się taki plan :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakos wczesniej na to nie wpadlam... moze taki plan pomoglby mi sie pozbyc mojej niesystematycznosci?;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łooooo dlaczego nigdy o tym nie pomyślałam! Muszę wypróbować ten sposób bo z systematycznością u mnie kiepsko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie bardzo uprościłaś mi życie :-) pożyczam plan :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. :) fajny pomysł ,dlaczego nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no właśnie, jeśli nawet jednej osobie się to przyda to uważam, że warto.

      Usuń
  7. Robiłam tak kiedyś :) Obecnie zapisuję w telefonie niektóre rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obecnie zapisuje w kalendarzu wszystko ale od czegoś trzeba zacząć, dlatego pierwsza propozycja jest taka ;)

      Usuń
  8. ja też jeśli coś zapiszę, to stosuję się do tego. Jest jakas mobilizacja kiedy widzi sie ilosc wykonanych zadan dla naszego dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam układać plany, ale moja skóra skutecznie się przed nimi broni. Jak zaplanuje sobie peeling, to jak na złość mam gładką skórę i przekładam. W dni kiedy nie planuje nic, okazuje się, że muszę zrobić wszystko na raz.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosuję podobny plan, tylko że w kalendarzu podręcznym notuje :) Pomocne bardzo, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post, ja właśnie nie dawno też tak to sobie rozpisałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie wszystko jest 'spontanicznie' ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wooow ;) jestem pod mega wrazeniem :DDD

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny pomysl:P czy moglabys zrobic post o składach kosmetykow? czego unikac

    OdpowiedzUsuń
  15. pomysł fantastyczny, a ja zazdroszczę organizacji- sama jestem raczej niesystematyczna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...