20 sierpnia 2013

Shinybox - Lipiec 2013 Moja opinia

Cześć!

Dzisiaj zapraszam Was na na moją recenzję lipcowego pudełka Shinybox. Było to moje pierwsze pudełko, ale nie ostatnie. Pudełko oceniam punktami.

A teraz krótkie przypomnienie co znajdowało się w pudełku, plus jak oceniłam kosmetyki.
Pełną recenzję zobaczycie poniżej.


1/ Uriage woda termalna 1pkt
2/ Uriage - krem do mycia twarzy 1/2pkt
3/ L'oocitane mleczko do ciała 1pkt
4/L'oocitane żel pod prysznica 1/2pkt
5/ Grashka baza pod cienie i do ust 1/2 pkt 
6/ Grashka cień do powiek 1pkt

GRATISY: (bez punktacji) 

7/ Lakier Wibo Extreme nails
8/ Cień Wibo z jedwabiem 




Tymczasem zapraszam do obejrzenia filmu:


Całuje,
Magdalena


4 komentarze:

  1. świetna zawartość :) Mi brakuje 5 punktów do darmowego ShinyBox :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ambasadorką ShinyBox i otrzymałąm w ramach współpracy ale mam nadzieję że uda Ci się uzbierać punkty.

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...