22 sierpnia 2013

Sierpniowy SHINYBOX

Czeeeeść !


Widziałyście już pudełka ? Jeśli tak to nie szkodzi. Bardziej chodzi o pierwsze wrażenia i komentarz do kosmetyków, który w tym miesiącu będzie ciekawy.
Poprzednie pudełko mi się podobało, nawet wysoko ocieniłam, a teraz mam mieszane uczucia, ale po kolei.


Sierpniowe pudełeczko ładnie się w środku prezentuje. W tym miesiącu na fioletowo.


Otrzymujemy 5 produktów pełnowymiarowych i gratis.




Dodatkowo otrzymałam plakietkę z informacją o dodatkowym kosmetyku - strasznie się ucieszyłam do momentu aż nie zobaczyłam opakowania. Znalazł się też Voucher na 100 zł i tutaj też się ucieszyłam do momentu aż nie przeczytałam, że najpierw muszę wydać 300 zł.


Pierwszy produkt to płyn micelarny z Bielendy do oczyszczania i demakijażu. 
Na pierwszy rzut oka podoba mi  i chętnie przetestuje.


Jak zobaczyłam koncentrat z firmy Marion antycellulitowy to myślałam, że to jakiś żart. Tania marka z beznadziejnym kosmetykiem. Chodzi mi o rodzaj. Pięć ampułek nie jest w stanie zniwelować cellulitu (duża też nie :)) poza tym taka mała ilość kosmetyku nie da żadnego efektu. A najciekawsze jest, to że producent napisał że nie wolno stosować kosmetyku zaraz po jedzeniu. Serio? Naprawdę tak łatwo jest robić z konsumentów idiotów? 


Masaczka z Dermedic, jestem ciekawa jak się sprawdzi, ponieważ miałam krem i mnie zapychał. Skład niestety bez szału. 


Kosmetyk do włosów,z nieznanej mi firmy INDOLA, Jest to sylikonowe serum na końcówki.
Ja chętnie przetestuję ponieważ stosuję tego typu preparaty na końcówki włosów.


Ucieszyłam się jak zobaczyłam napis BIO i poczytałam etykietę. Ale odrazu zauważyłam że na polskiej etykiecie jest napisane że produkt bez silikonu. A po analizie składu stwierdziłam że to kolejne kłamstwo!
Tak, tak w składzie mamy sylikony. Szkoda że kolejna firma chce robić debila z konsumenta. 
Co nie zmienia faktu że kremik ładnie pachnie.


I gratis saszetka peelingu organicznego Bio plasis, szkoda że jednorazowa próbeczka, ale mój kosmetyk gratisowy pobił wszystko. Otrzymałam w pudełku 5ml  kremu. I to ma być kosmetyk gratis ?  Chyba próbka gratis, którą dostajemy przy zakupach.

Zczynam testować i możecie się spodziewać filmu w którym wyrażę swoją opinię.

Co Wy na to pudełko ? 

Jaką ocenę obstawiacie ?

Całuje,

Magdalena 


12 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad tym pudełeczkiem,ale nie jestem pewna czy są opłacalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi powiedzieć, ponieważ to moje drugie pudełko z pierwszego byłam zadowolona.

      Usuń
  2. Fajna zawartość ale faktycznie, w ShinyBox miały być produkty cenionych marek a te ampułki na cellulit Marion to chyba taki żart :) Ten darmowy kosmetyk również.. postarali by sie bardziej. A te vouchery które są rzekomo do wykorzystania to zawsze więcej zysku ma producent niż konsument..

    OdpowiedzUsuń
  3. według mnie jak za 49zł i marki marion i bielenda wolałabym glossybox bardziej ekskluzywne marki tam są

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marion wybrał najgorszy rodzaj kosmetyku do pudełka( może się nie sprzedawał ).

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie miałam glossyboxa i nie śledzę jego kosmetyków także ciężko mi się wypowiedzieć.

      Usuń
  5. Miałam ta maseczke z Dermedic i była rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testuje i jestem zadowolona ale to pierwsze wrażenia ;)

      Usuń
  6. Witam
    Rzeczywiście balsam do rąk ma w składzie silikony, przez nasze niedopatrzenie lub błąd drukarni zostało umieszczone na polskiej etykiecie że silikonów nie ma w składzie, dziękuję za wyłapanie błędu, nie było to działanie zamierzone. Pozostałe kremy do rąk, stóp i twarzy silikonów w składzie nie mają. Nowe etykiety są już w druku i na następnej partii kosmetyków już tego błędu nie będzie. Życzę miłego testowania naszego balsamu do rąk.
    pozdrawiam
    Andrzej Waszczyński
    BIOAREA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      Bardzo dobrze, że następna partia będzie miała poprawne opakowania, żeby nie wprowadzać klienta w błąd.
      Moim skromnym zdaniem ten krem też nie powinien mieć sylikonów, jako firma BIO. Dobrze że pozostałe produkty nie mają. Dziękuję za wyjaśnienie i sprostowanie.
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...