21 sierpnia 2013

TRĄDZIK RÓŻOWATY - PHARMACERIS

Witajcie !


Jakiś czas temu, otrzymałam do testowania kosmetyki z serii R (trądzik różowaty), testowałam bardzo długo, ponieważ nie chciałam co chwilę zmieniać kosmetyków. Dlatego też moja opinia pojawia się teraz.


KOJĄCY FIZJOLOGICZNY ŻEL DO MYCIA TWARZY PURI-ROSALGIN

Pojemność : 190ml
Cena: 26,90 zł
Dostępność: Apteki

Kilka słów od producenta:

Żel oparty na wyjątkowo łagodnej bazie myjącej nie zawierającej mydła, zachowuje równowagę fizjologiczną skóry nie naruszając naturalnej bariery ochronnej naskórka. Skutecznie usuwa zanieczyszczenia i zmywa makijaż nie podrażniając i nie wysuszając skóry. Alantoina oraz D-pantenol zmniejszają skłonność do reakcji zapalnych, łagodzą podrażnienia i zaczerwienienia. Wosk z mango o właściwościach odżywczych i nawilżających eliminuje uczucie suchości i zapobiega uczuciu nadmiernego napięcia naskórka. Preparat o wysokiej tolerancji. 



Moja opinia:

Zawsze zależy mi na tym, by kosmetyk którym myję twarz nie zawierał mydła i był bardzo delikatny dla mojej cery. 
Żel który używam (tak używam go nadal mam 1/4 opakowania - dużą wydajność) jest przeźroczystym żelem, jeśli chodzi o konsystencję to nie jest ona zbytnio leista ale też nie mogę napisać, że gęsta. 

Żel zapakowany jest w przeźroczystą butelkę z twardego plastiku z pompką, która szalenie ułatwia aplikację. Według mnie jest najlepszym rozwiązaniem.

Kosmetyk nie ma żadnej nuty zapachowej, ale też nie wyczuwam jakiegoś charakterystycznego zapachu żelu. 
W składzie nie znajdziemy mydła, SLS, SLES ani barwników.

Żel idealne jest dla osób z cerą suchą, delikatną, wrażliwą, z trądzikiem różowatym.
Jedyny minus, o którym muszę wspomnieć jest fakt, iż kosmetyk nie zmyje dokładnie makijażu. Jest  za delikatny do demakijażu, więc radzę się zaopatrzyć w płyn micelarny.

Podsumowując kosmetyk jest bardzo delikatny i regularnie stosowany nie podrażnia skóry i ją myje. 


Skład:



MULTIKOJĄCY KREM DO TWARZY dla skóry suchej, normalnej i wrażliwej SPF 15 LIPO-ROSALGIN

Pojemność :30 ml
Cena: 39,50  zł
Dostępność: Apteki

Kilka słów od producenta:

Wyjątkowe połączenie składników aktywnych skutecznie łagodzi i przeciwdziała procesom zapalnym towarzyszącym trądzikowi różowatemu poprawiając kondycję i wygląd skóry. Krem wzmacnia i uszczelnia naczynka krwionośne zmniejszając stopień zaczerwienienia skóry. Zawarty w recepturze piroktonian olaminy wykazuje działanie antybakteryjne i wspomaga ustępowanie istniejących zmian grudkowo-krostkowych. Przywraca równowagę mikroflory naskórka zapobiegając nawrotom dolegliwości. D-pantenol oraz alantoina łagodzą podrażnienia, trwały i napadowy rumień oraz zmniejszą tendencje do nadrekatywności skóry na czynniki zewnętrzne. Wosk z oliwek wzmacnia barierę hydrolipidową naskórka oraz zapewnia odpowiednie nawilżenie i natłuszczenie. Systematyczne stosowanie preparatu zapobiega utrwalaniu się zaczerwień. 

Moja opinia :


Kolejny dobry kosmetyk, niestety już się skończył i gdyby nie inne kremy do twarzy, które posiadam chętnie bym do niego wróciła. Krem ma niestety tylko 30 ml a nie 50 ml - ciekawi mnie dlaczego? Wydaje mi się że gdyby producent zwiększył pojemność do standardowej 50 ml sprzedaż wzrosła by około dwukrotnie. 
Opakowanie z higieniczną pompką, i szkoda że nie widać ile kosmetyku zostało, ponieważ pewnego ranka chcąc zaaplikować krem okazało się że wyleciała malutka kropelka i koniec. 

Składy:
Bardziej podoba mi się skład kremu do cery suchej, bo ten drugi ma CL 77820  czyli pigment a nie powinno go tu być, ponieważ według mnie zalicza się on do barwników kosmetycznych. Jest to nic innego jak srebro.
Na pewno dziwi Was w takim kremie taki składnik - CYCLOPENTASILOXANE, ale spokojnie jest to wprawdzie sylikon ale lotny i uznawany za niekomedogenny.



Kosmetyk nie podrażnia, nie alergizuje, jest łagodny. Po miesiącu stosowania widać działanie łagodzące, kojące skórę. Bardzo ładnie ją pielęgnuje ale też nawilża.Krem nie zawiera w swoim składzie parabenów ani kompozycji zapachowej. 



Zgodzę się że krem poprawia kondycje skóry, nawilża, nie usuwa rumienia ale skóra jest mocniejsza i mniej się rumieni. Nie wypowiem się co do grudek i krostek ponieważ takich nie posiadam.

Natomiast warto pamiętać że przy tego typu kremach należy je stosować systematycznie i długotrwale.
Ja bym dodała większy SPF np. 30 i było by idealnie .


MULTIKOJĄCY KREM DO TWARZY dla skóry tłustej, mieszanej i wrażliwej SPF 15 HYDRO-ROSALGIN

Pojemność :30 ml
Cena:39,50 zł
Dostępność: Apteki

Kilka słów od producenta:



W kremie zastosowano wielokierunkowo aktywny niacynamid w stężeniu 2%, szczególnie wskazany przy wspomaganiu leczenia trądzika różowatego i jego objawów. Wpływa korzystnie na produkcję ceramidów wzmacniając barierę lipidową naskórka oraz zmniejszając zaczerwienienia i tendencję do nadwrażliwości skóry na czynniki zewnętrzne. Wykazuje działanie przeciwzapalne zapobiegając powstawaniu zmian grudkowo-krostkowych i ich nawrotom. Zmniejsza nadmierną produkcję sebum oraz zwęża pory. Połączenie sylimaryny z kwasem hialuronowym neutralizuje wolne rodniki oraz długotrwale utrzymuje równowagę hydrolipidową naskórka. Alantoina posiada właściwości kojące podrażnienia oraz łagodzące rumień. Systematyczne stosowanie preparatu zapobiega utrwalaniu się zaczerwienień. 



Generalnie przy tym kremie wszystko ma się tak samo jak powyżej z tą różnicą że stosuje go tylko na wybrane partie twarzy i nie codziennie, ponieważ tamten jest lepiej do mojej cery dobrany. Ale sprawuje się podobnie z tym że ma dodatkowo lekkie działanie matujące i lepiej się sprawdzi przy cerze mieszanej. Ale muszę być szczera i napisać, że ma więcej substancji aktywnych niż poprzedni opisywany krem. 

P.S WIDZĘ ŻE DUŻO OSÓB MYLI TRĄDZIK POSPOLITY Z TRĄDZIKIEM RÓŻOWATYM  - postaram się napisać o tym osobny post, ponieważ nie jest to dokładnie to samo. 

Całuje,

Magdalena

4 komentarze:

  1. Fajny pościk. Nie mam skóry z trądzikiem różowatym ale jest ona wrazliwa, sucha na policzkach z delikatnym zaczerwienieniem. I musze dobierać do niej odpowiednie kosmetyki.
    Pianki sa fajna opcja. Od jakiegoś czasu czytam składy i kupuje kosmetyki organiczne, ekologiczne.
    Teraz mam rosyjską piankę. Wcześniej wykończyłam Alverde.
    Pharmacerisa polecam swoim klientkom. Miałam z tej firmy jak na razie tylko krem Multilipidowy i był fajny. Jak wykończę obecna piankę to muszę przyjrzeć się bliżej tej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm a mam pytanie czy posiadasz trądzik różowaty?. :) Bo jeżeli tak to Twoja opinia na temat tych kosmetyków jest bardzo cenna ale jeżeli nie to tak naprawdę o działaniu się zbytnio nie dowiemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadam cerę płytkounaczynioną, która może mieć tendencje do pojawienia się trądziku różowatego ale nie posiadam grudek i wykwitów. Co nie oznacza absolutnie że nie dowiesz się jakie jest działanie. Wiadomo , że każda cera reguluje indywidualnie a dodatkowo jak ktoś ma rozwinięty trądzik różowaty to same kosmetyki nie wystarczą.Pozdrawiam i dziękuje za komentarz.

      Usuń
  3. Ciekawi mnie ta seria od dawna, sama u siebie podejrzewam trądzik różowaty czyli na tle naczyniowym.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...