6 września 2013

Domowa mezoterapia mikroigłowa / Rollowanie cellulitu / Dermaroller



Najważniejszą wiadomością dla Was powinien być fakt, iż stosowałam Dermaroller na partiach objętych cellulitem, a nie na twarzy. Nie stosowałam na twarzy, ponieważ moje policzki są płytko unaczynione i nie jest to dobry pomysł.  Osoby , które mają trądzik, trądzik różowaty, łuszczyce  też nie mogą stosować rollera na twarz. Przy takiej cerze jak moja tylko specjalista ( kosmetyczka, kosmetolog) mogą wykonać zabiegi, ale to są sprawy typowo indywidualne.  W każdym razie nie radzę Wam przy takich skórach tego robić samemu w domu. Więc wykorzystałam roller do walki z cellulitem. Nie wspomniałam o, nim w filmie o cellulicie, za to teraz możecie poznać moją opinię.

Tego typu zabiegi lepiej wykonywać, wczesną wiosną lub jesienią, z racji tego, że są to zabiegi, które są w jakiś sposób inwazyjne dla naszej skóry. Nie polecam do stosowania w lecie, chyba że jesteście bardzo doświadczone, stosujecie bardzo mocne filtry, nie opalacie się. 



Kilka słów od producenta:

Dermaroler jest rewolucyjnym urządzeniem, o niezwykłej właściwości pobudzającej produkcję kolagenu i elastyny w skórze, nie uszkadzając jej. Może być stosowany zarówno przez mężczyzn jak i kobiety i ma szczereg korzystnych właściwości: - pomaga w usuwaniu blizn, także blizn po trądziku - a także blizn po rozstępach lub zabiegach - spowalnia procesy starzenia się skóry - działa przeciwzmarszczkowo - zmniejsza celulit, może także zapobiegać jego powstawaniu - wykorzystywny jest w celu usuwania zmian pigmentacyjnych czy przebarwień.



Jak to działa: 
Roler składa się ze 192 małych igiełek, umieszczonych w specjalnej ruchomej główce. Kiedy masujemy nim skórę powstają setki mikroskopijnych nakłóć w skórze właściwej, co uaktywnia procesy naprawcze, przyczynia się do produkcji większej ilości kolagenu i elastyny jak i tworzenia nowych komórek. Na wszelkiego rodzaju rany czy uszkodzenia ciało ludzkie odpowiada w sposób obronny, czyli poprzez uruchomienie procesów naprawczych. Zazwyczaj jednak naprawiany jest obszar bardzo ograniczony, tak aby dany organ mógł dalej sprawnie funkcjonować – co różni się zdecydowanie od procesów naprawczych na poziomie kosmetycznym. Poprzez umyślne (kosmetyczne) aktywowanie procesów naprawczych nasze ciało jest stymulowane do regenerowania się tak długo aż proces naprawczy zostanie ukończony.   Ten process podobny jest do tego, który zachodzi w wyniku zabiegów kwasami. Kwasy w sposób kontrolowany ‘uszkadzają’ skórę, na co skóra odpowiada produkcją nowych komórek i kolagenu, aby ‘naprawić’ zmiany powstałe w trakcie zabiegów. Jak wiadomo nie polega to na prawdziwym uszkodzeniu skóry – jest to po prostu sposób na pobudzenie jej precesów naprawczych.   Jest jeszcze jedna korzyść ze stosowania dermarolera. Skóra, w której znajdują się mikroskopije otworki jest bardziej chłonna, czyli zdecydowanie lepiej wchłania aktywne składniki z kremów czy serum. To oznacza, że wszelkie kremy nawilżające zastosowane po zabiegu będą o wiele skuteczniejsze (efektywniejsze). Dlatego warto rozważyć zatosowanie dermarolera z jednym z oferowanych kremów, bądź z Eliksir serum.  

 Czy zabieg boli? 

Wszystko zależy od wielkości igieł. Igły mogą mieć od 0.2mm do 2mm wielkości. W naszej ofercie mamy rolery o długości igieł 0.3mm. Przy takiej wilkości odczuwalne będzie lekkie mrowienie podczas zabiegów, które nie jest bolesne, a raczej podobe bardziej do łaskotania. Nie powinny zabiegowi towarzyszyć żadne nieprzyjemne odczucia. Profesjonalni chirurdzy, jak i salony kosmetyczne mogą używać igieł o długości 2mm, tak aby spowodować wyraźniejsze ‘naruszenie struktur’ skóry, w ten sposób wywołując bardziej dramatyczną reakcję. Takie zabiegi są wykonywane przy miejscowym znieczuleniu. Do zabiegów domowych dermarolerami nie wymagany jest środek znieczulający, można ewntualnie zastosować krem, który wywoła lekkie zdrętwienie twarzy przed zabiegiem, ale nie jest to konieczny produkt. 

  Czy zmiany na skórze będą widoczne?

 Nakłóć rolerem nie widać. Skóra może być lekko zaczerwieniona bezpośrednio po zabiegu, ale po dwóch godzinach powinna wrócić do swojego dawnego koloru. Nie wystepuje też krwawienie. Zalecamy stosowanie dermarolera wieczorem, ponieważ jeśli pojawiłoby się jakieś lekkie zaczerwienienie to napewno zniknie do rana.  
Jak często?

 Dermatolodzy zalecają stosowanie rolera nie częściej niż dwa razy w tygodniu. Zwiększenie częstotliwości zabiegów nie spowoduje przyspieszenia procesów odbudowy i odnowy skóry, ponieważ skóra potrzebuje czasu, aby odpowiednio zareagować. Dermaroler używany zbyt często może działać wręcz odwrotnie, uniemożliwiając skórze zamknięcie cyklu regeneracji, co w konsekwensji doprowadzić może do większego jej uszkodzenia.  

 Stosowanie:

   Przed zastosowaniem skóra powinna być czysta i sucha. Można przemyć twarz alkoholem kosmetycznym w celu sterylizacji; grubszą skórę można przemyć spirytusem salicylowym.   Zalecamy przeprowadzać zabieg dzieląc twarz na trzy obszary: czoło, lewy policzek i prawy policzek. Masować każdą część rolką kilkakrotnie, w różnych kierunkach: poziomo, pionowo i po skosie. Rolkę można zastosować także na kark i/lub szyję.   Prosimy nie naciskać zbyt mocno. Masaż nie powinień sprawiać bólu – jedynie wywoływać uczucie lekkiego mrowienia. Jeśli zabieg jest bolesny to znaczy, że zbyt mocno rolka jest naciskana.   Nie stosować na ustach!   Pod żadnym pozorem nie używać na powiekach. Skóra w tych miejscach jest zbyt cienka i można ją uszkodzić.   Można zastosować krem/ maść antyseptyczną (opcjonalnie).   Prosimy nie stosować dermarolera na takie problemy skórne jak: trądzik (niezagojony, z nadal zaoognionymi zmianami), egzemę, trądzik różowaty, łuszczycę (psoriasis), rogowacenie (słoneczne), wypukłe piegi, znamiona czy brodawki.    Czyszczenie i przechowywanie dermarolera. Po zakończeniu zabiegu prosimy przemyć główkę rolera pod gorąca wodą, może być bepośrednio pod kranem trzymając ją tak około minuty; po czym rolkę należy osuszyć papierowym ręcznikiem. Przed schowaniem jej do pudełeczka należy upewnić się, że rolka jest sucha.  


Dostępność: http://www.forever-young.pl

Cena: 58,90 zł 

Na hasło : MadziaMakeUp 15% zniżki ! + Gratisowa przesyłka przy zakupie powyżej 200 zł



Dermaroller wykonany jest z twardego plastiku natomiast igły które są na głowicy wykonane są ze stali chirurgicznej. Całość możecie obejrzeć na zdjęciach. Roller posiada osłonkę aby uchronić urządzenie od kurzu i brudu. 


Jeśli chodzi o stosowanie, to korzystałam z tego urządzenia regularnie. Wykonałam kilkanaście zabiegów. 
Pamiętajcie, że nie można takiego urządzenia stosować w nie skończoność, ponieważ igiełki się "tępią" przynajmniej przy stosowaniu na  uda i pośladki. Ja stosowałam rolkę co kilka dni. 

Dzień przed zabiegiem peelingowałam skórę. 

Przed przystąpieniem do zabiegu przemywałam ciało płynem do dezynfekcji, można użyć spirytusu ;) 
Każde miejsce masowałam kilkukrotnie w różnych kierunkach - poziomo, pionowo i po skosie.

Zabieg nie jest bolesny, czujemy lekkie kłucie, u mnie wręcz minimalnie.

Pamiętajcie, że jeśli stosujecie na twarz, to nie wolno rolować ust i powiek.

Przy masażu aplikowałam kosmetyk o prostym składzie, ponieważ wszystko, co nałożymy w czasie zabiegu skóra "wypije " i nie chce aplikować kosmetyków, które zawierają niepotrzebne składniki.
(serum, o którym przeczytacie poniżej, kwas hialuronowy, serum z witaminą C, oliwka z Alterry).

Skóra po zabiegu miała takie malutkie kropeczki, wyglądało, to jakbym się lekko zadrapała. Natomiast efekt znika na następny dzień.

Oczywiście, nie zlikwidowałam w 100% cellulitu ale, zminimalizowałam go bardzo mocno. 
Dzięki rolowaniu moja skóra stała się elastyczna i bardzo napięta. Do tego wszystkiego gładka. 


Największy efekt widać na początku rolowania u mnie tak naprawdę już po około 3 użyciach było widać znaczną różnicę.
Oczywiście, do ciała możecie stosować roller z dłuższymi igiełkami np do 1,5 mm możliwe, że efekty będą jeszcze lepsze.
Pamiętajcie przed zabiegiem dezynfekujemy rolkę oraz nasze dłonie i to samo robimy po zabiegu.
  

Roller składa się ze 192 małych igiełek o długości 0,3 mm. 
Są one ułożone w równych odległościach.


Czasami przy wykonywaniu masażu urządzeniem, o którymi pisałam wyżej stosowałam też :
Eliksir Serum z Argireliną, Matrixyl, Tri-Peptydami i Kwasem Hialuronowym. 


Cena: 58,60 zł
Pojemność: 33ml 

Kilka słów od producenta:

Eliksir serum z Argireliną to wyjątkowe połączenie składników natychmiastowo redukujących zmarszczki z czterema silnymi elementami (wzmacniaczami) pobudzającymi produkcję kolagenu. Serum umożliwi  wygładzenie linii i zmarszczek, jak i długotrwałe ich zmniejszenie poprzez aktywne działanie peptydów pobudzających kolagen. Te dobroczynne składniki zanurzone są w czystym kwasie hialuronowym, co dodatkowo pozwoli intensywnie nawilżyć skórę, nadając jej sprężystości i jędrności, redukując jeszcze bardziej zmarszczki i linie. Procentowe stężenie aktywnych składników eliksiru jest jednym z najwyższych rekomendowanych przez dostawców składników, do kosmetyków.

Moja opinia :

Kosmetyk posiada przeźroczyste opakowanie z pompką, która się nie zacina i jest bardzo wygodna w aplikacji kosmetyku. 


Konsystencja kosmetyku jest żelowa, ale przy tym dość płynna i dzięki temu kosmetyk się łatwo rozprowadza. Jeśli chodzi o doznania zapachowe to powiem Wam , że według mnie jest to kosmetyk bezzapachowy.


Preparat aplikowałam przy masażu dremarollerem na pojedyńcze masowane miejsca, a tak to, na twarz, ale nie na całą tylko na miejsca strategiczne, gdzie pojawiają się zmarszczki.

Jeśli chodzi o działanie, to jestem zadowolona, miło się stosowało. Kosmetyk jest lekki, przez co mam wrażenie, że bardzo szybko się wchłania. Konsystencja żelu daje wrażenie napięcia i wygładzenia skóry. 
Jeśli chodzi o zmarszczki , to sam kosmetyk nie wiem jak się sprawdzi, może w połączeniu z rollerem da dobry efekt. Ja używałam do ciała i sprawdził się rewelacyjnie, ponieważ wygładził skórę i mocno ją nawilżył.
 Dodatkowo serum ma super skład i nie jest aż tak drogie, jak inne tego typu preparaty z naturalnym składem. 


Skład :

Acetyl Hexapeptide-8 (Argirelina, 15%), Matrixyl 3000, Tri-peptide 5, Matrixyl Synthe 6, Panthenol, Water, Rose Water, Sodium Hyaluronate (Kwas Hialuronowy), Sodium Benzoate, Gluconolactone.


Chętnych zapraszam na Facebooka firmy :


W tym miesiącu pojawi się również film dotyczący Dermarollera.


Całuje,

Magdalena


11 komentarzy:

  1. Zastanawiam sie na tym cuden na twarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie urządzenie działa w jakimś stopniu, ale więcej opowiem w filmie, ponieważ za dużo pisania na co zwrócić ogólnie uwagę przy wyborze itp :) Dziękuje za komentarz ;*

      Usuń
  2. super sprawa, ale mam kruche naczynka i w ogóle wszędzie te naczynka widać i bałabym się nawet na nogi używać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak piszę jest to sprawa bardzo indywidualna ;)

      Usuń
  3. Trochę boję się igieł, ale wpadło mi to urządzenie w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się boje igieł, ale te igiełki tylko tak groźnie na zdjęciach wyglądają ;)

      Usuń
  4. zabieg robić max 2x w tygodniu, igiełki się tępią a potem "Ja stosowałam (w sensie zmieniałaś?)rolkę co kilka dni. " To one po 2-3 użyciach są tępe?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaleceniem jest stosowanie rolki 2x w tygodniu nie częściej, jeśli chodzi o twarz. W przypadku reszty ciała częstotliwość można modyfikować. Napisałam, że stosowałam (czas przeszły) ponieważ już nie stosuje. Nie są tępe po 3 użyciach.Napisałam w recenzji, że stosowałam rolkę kilkanaście razy.

      Usuń
    2. Ja używam rolki z Medik8, która na twarz wystarcza aż do 180 zabiegów. To bardzo dużo. Jak miałam tańsze rolki to było mi zawsze żal, że jak użyję na inne obszary skóry niż twrz to mi się szybko zużyje.Tą z Medik8 bez problemu roluję sobie twarz, dekolt, uda i nic się nie dzieje żeby coś się gdzieś tępiło. Jestem zadowolona. Najtaniej kupiłam tutaj http://www.medikan.pl/12-dermaroller i dostałam jeszcze gratisowe próbki :)

      Usuń
  5. Mieszane mam uczucia do tego wynalazku. I chciałabym i boję się :). W każdym razie ciekawy ten sprzęcik.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...