17 września 2013

Kaszmirowy balsam do ciała Mango & Marakuja

Balsam do ciała z firmy Floslek, trafił do mnie jakiś czas temu. Niestety już mi się kończy, zatem czas na recenzję. 


Pojemność:  200 ml
Cena: ok. 15 zł 
Dostępność: Link do sklepu / Super-pharm / Rossmann

Kilka słów od producenta:

Znosi uczucie ściągania i napięcia po kąpieli, delikatnie chłodzi - wyraźnie poprawia nawilżenie skóry - zmiękcza i wygładza skórę, poprawia jej napięcie i sprężystość. wzbogacony ekstraktem z owoców mango o działaniu regenerującym i nawilżającym
Dobrze nawilżona, miękka, gładka i sprężysta skóra.


Balsam z serii Natural Body o zapachu Mango i Marakuja, dostępny jest w tubce, która wykonana jest z matowego materiału, dzięki czemu tubka nie wyślizguję się z rąk.


Zapach balsamu jest cudowny, intensywny, owocowo-słodki, utrzymuje się na skórze do kilku godzin, sprawia że nasze ciało pięknie pachnie. Dawno żaden balsam aż tak mi podpasował pod względem zapachu.


Balsam zużywa się jak każdy inny. Jeśli chodzi o konsystencję produktu jest ona lekko śmietankowa, emulsja ma zabarwienie lekko białawe - żelowe. Natomiast nie jest to zwykły balsam. 
Kosmetyk szybko się wchłania. Nie podrażnia, nie uczula.



Jeśli chodzi o właściwości to według mnie balsam sprawdzi się u osób ze skórą normalną lub lekko suchą, u osób z mocno przesuszoną skórą balsam może okazać się za słaby. Natomiast dzięki zawartości sylikonu w połowie składu po aplikacji możemy wyczuć gładkość skóry.
Przy regularnym stosowaniu skóra jest sprężysta.

Skład :

Kosmetyk w internecie ma naprawdę dobre opinie.

Dostępna jest jeszcze opcja Opuncja & Zielona Herbata 

Świetnie się sprawdzi jako balsam na dzień.

Nie ukrywam że balsam skradł moje serce nie przez właściwości ale przez piękny zapach, który warto powąchać. 

Całuje,






6 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale czytałam same pozytywne opinie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Firma Floslek pojawia się na kilku blogach. Chyba jak będę robic zakupy w drogerii musze się bliżej przyjrzeć ich produktom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czytałam opinie pozytywne na temat produktów do ciała z Flosleku :)

      Usuń
  3. nie znam go, ale mam z natury dość suchą, zwłaszcza zimą, więc mógłby sobie z nią nie poradzić..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje że za słabe, testuje teraz masło z tej firmy i dam znać może bardziej nawilży;)

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...