15 września 2013

Makijaż Granatowy - Powitanie Jesieni

Wreszcie na blogu pojawi się makijaż, cały czas staram się wykonywać makijaże ale nigdy nie mam czasu albo znajduję inną wymówkę aby nie zrobić zdjęć. Tym razem było inaczej. Nie czułam się dobrze w odcieniach niebieskiego ale gdy połączyłam je z granatem i czernią bardzo mi się spodobało.
Makijaż dla odważnych na dzień, na imprezę, na sesję. Mam nadzieję że choć kilku osobą przypadnie do gustu.















Kosmetyki użyte do makijażu:


  • podkład Catrice Photo finish kolor nr 10
  • brązer sleek
  • korektor Bourjois, Healthy Mix nr 51
  • baza pod cienie własnoręcznie robiona
  • cień inglot matt 342 brąz jako cień transferowy
  • cienie z palety 120 cieni
  • cień inglot  428 granat
  • cień inglot nr 378 do brwi
  • kredka biała Enjoy 
  • błyszczyk Chanel nr 57 Insolence
  • tusz Wibo, Growing Lashes
  •  rzęsy ardell Demi Wispies



Całuje,


10 komentarzy:

  1. Świetny makijaż ! Uwielbiam takie połączenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż, sama muszę zaopatrzyć się w te rzęski bo na razie dysponuje tylko połówkami, a i tak jestem zakochana. Podobnie jak Ty mam mega lenia jak przychodzi zrobić jakiś makijaż ale muszę jakoś wyzbyć się tego xD zdecydowanie wole pokazywać makijaże na modelkach niż na sobie:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja mam zawsze tak że albo bateria w aparacie miga albo karta pamięci pełna hehe

      Usuń
  3. Pięknie zrobione oko, cudnie wprost :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...