23 września 2013

Otwieram - SHINYBOX WRZESIEŃ 2013

Nie widziałam na blogach jeszcze posta z pudełkiem Shinybox Wrzesień 2013, dlatego szybko wklejam zdjęcia. Podoba mi się kolorówka w pudełku, o to właśnie chodzi, szampon chętnie przetestuje jako kosmetyk, który jak na szampon sporo kosztuje. Nic nie miałam z tej firmy. Serum do włosów było w ostatnim pudełku, także szkoda a mleczko do ciała już miałam i było całkiem fajne. Raczej pozytywnie odbieram zawartość.
* PHENOME - szampon do włosów przywracający równowagę skóry głowy 75zł / 250 ml 
*SCOTTISH FINE SOAPS - mleko do ciała 49,90 zł  / 220 ml
* TONI&GUY -serum nabłyszczające
*PAESE - róż z olejem arganowym


*GLAZEL - kredka do oczu z aplikatorem
*GRATIS - saszetka serum DermoPharm 
*kody zniżkowe -10% na budełko ShinyBox i  kosmetyki BioPerla

Całuje, 

6 komentarzy:

  1. Piękny róż, zdecydowanie mój kolor. Pudełko w tym miesiącu nie najgorsze, ale bez zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem różu z Pease :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa, jak sprawdzi się kredka i róż. ;)

    www.mysweetbody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...