11 września 2013

Pomadka Sephora Maniac 01


Lubię pomadki i to nie podlega żadnej dyskusji. Dlatego kupiłam na promocji w Sephorze nowy odcień, którego nie posiadam. Padło na pomadkę z serii maniac (na początku myślałam że, to kolor ).  Wybrałam najaśniejszy z całej gamy róż nr 01 . Nie mam matowego odcienia tylko odcień z drobnym błyskiem.


Opakowanie klasyczne ,czarne, solidne. Z białym napisem Sephora bez nie potrzebnych dodatków. Opakowanie jest metalowe, a nie plastikowe, także o szminkę bym się nie bała. Chociaż z moim talentem już ją zdążyłam uszkodzić. 


Cena : 45 zł ( ja kupiłam na promocji )
Dostepność:  Sephora
Pojemność : ? 


Co do koloru ,to muszę stwierdzić że pigmentacja jest świetna, mało która szminka daje 100 % mocnego koloru. Mój odcień jest intensywny. Róż jest klasyczny bez domieszki innych odcieni. Posiada drobiny które intensywnie błyszczą w świetle i dodatkowo powiększają usta. Ja wole stosować  delikatnie wklepując pomadkę palcem, wtedy mam pewność ze pomadka wygląda w miarę naturalnie. Z takim odcieniem świetnie komponują się oczy pomalowane tylko tuszem i delikatny róż na polikach. Pomadka nie nadaje się do wszystkich typów urody,ale umiejętnie aplikowana daje ciekawy efekt.

światło dzienne 

światło z flesza 

swatch

Konsystencja produktu bardzo kremowa, dobrze się rozprowadza, ale nie ukrywam ze dużo pomadki się nakłada jednorazowo. Proponuje aplikacje za pomocna palca a jeszcze lepiej za pomocą pędzelka.


Trwałość pomadki mogę ocenić na dobra czwórkę, ponieważ trzyma się jeśli  nie jemy i nie pijemy. Potem może być gorzej należy zrobić poprawki. Ściera się w miarę równomiernie i najlepszy jest fakt ze najpierw znikają drobinki, które pod ustami są trochę wyczuwalne.


Testowana na zwierzętach :  nie 
Pięknie pachnie winogronami, ale nie jest to nachalny zapach.
Nie wpływa na moje usta jeśli chodzi o wysuszenie, czy nawilżenie, ale zawsze wole nałożyć balsam ochronny przed kolorowa pomadką.


Dość szybko może się kończyć ze względu na swoja konsystencje.

Całuje,



10 komentarzy:

  1. Kolor bardzo mi się podoba, ja pewnie ładnie bym w nim nie wyglądała, natomiast Tobie ślicznie pasuje ;) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam tę pomadkę i nie jestem z niej zadowolona, kolor wygląda u mnie wyjątkowo sztucznie i absolutnie nie nadaje się do noszenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być, bo to specyficzny odcień i mega pigmentacja.

      Usuń
  3. Fajny kolor, ale na takich ustach jak Twoje to wszystkie wyglądają dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie że nie wszystko, ale w tej pomadce dobrze się czuję;)

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...